Najlepszy wybór - kokosowy raj!

Witajcie!
Po długiej przerwie spowodowanej pracą, wracam z kolejną kokosową notką :)
Moje włosy bardzo lubią kokos, dlatego staram się im go jak najczęściej dostarczać!
Jakiś czas temu zaczęłam stosować na włosy olej kokosowy - który okazał się prawdziwą rewelacją i wybawieniem, a niedawno do niego dołączył szampon Timotei oraz olejek kokosowy firmy Oriflame:


Włosy matowe, przesuszone, trudne do rozczesania? Najwyższa pora na wakacje dla włosów :)
Marka Timotei niedawno wypuściła na rynek całkiem nowe szampony i odżywki do włosów - Timotei with Jericho Rose.
Moją uwagę odrazu zwróciły buteleczki, które mają fajny poręczny kształt, są bardzo estetyczne i ładne!
Potrafią zwrócić na siebie uwagę :)


Nowe szampony chronią włosy przed utratą koloru, przesuszeniem, pielęgnują je, oraz nadają im moc i blask!
Wszystko to dzięki zawartości m.in.: olejku kokosowego, ekstraktu z henny czy olejku acai.
Produkt, który ja posiadam to szampon i odżywka 2 w 1 - intensywna pielęgnacja - z dodatkiem olejku kokosowego!
Od samego początku bardzo pozywtywnie mnie zaskoczył, po zastosowaniu włosy stają sie bardziej miękkie i dużo łatwiej się je rozczesuje, a zapach jest bardzo przyjemny.


Buteleczka o pojemności 400ml starcza na długo a sam produkt jest bardzo wydajny, posiada również bardzo wygodny dozownik, nie ma żadnych problemów z wydobyciem szamponu do końca:)
Cena również bardzo przystępna ok 10zł, w promocji znajdziemy go nawet za 6 zł.
Polecam go Wam serdecznie, a sama mam zamiar wypróbować inne produkty tej serii.

a teraz coś małego niepozornego:


Hot Oil - olejek kokosowy na gorąco! - Oriflame.
15 ml prawdziwego kokosowego raju na włosy i odrazu widzimy różnicę.
Tę małą buteleczkę wsadzamy na 1 minutę do gorącej wody i następnie nakładamy na włosy ciepły olejek i gotowe! Używam go w ten sam sposób co olej kokosowy - czyli jako maseczkę albo na końcówki!
Rezultaty są podobne :)
Cena - ok 3zł, nie jest zbyt wielka, więc jeśli będziecie miały możliwość sprawdzcie go:)
Jak widzicie bardzo lubię kokosowe produkty do włosów, a jakie są Wasze doświadczenia z kokosem?!

Miłego Kokosowego Dnia :)
Y.

33 komentarze:

  1. Już zużywam drugą buteleczkę tego szamponu i jest on moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam ale świetne zdjęcia ;)

    zapraszam do mnie na klikanie baneru ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem fanką olejku arganowego :) właśnie kupiłam odżywkę na bazie tego oleju i niedługo podzielę się swoimi spostrzeżeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach kokosów!!
    muszę go mieć:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. szampon Timotei - pozytywne zaskoczenie

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham zapach kokosa!
    i chociaż mam swoje ulubione szampony do włosów, to któregoś dnia skuszę się na ten z Timotei:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią wypróbuję ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam ten olejek na gorąco i chyba sie polubiliśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że wypróbuję ten szampon. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam ten olejek kokosowy Oriflame, zapach urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam kokosowy zapach, więc muszę wypróbować!
    szczególnie mnie zaciekawił ten olejek kokosowy na gorący od Oriflame :))

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham wszystko co kokosowe, cynamonowe, waniliowe lub o zapachu karmelu. Musze koniecznie spróbować ten szampon, a nie obciąża włosów? bo widzę ze 2in1

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten szampon tylko zielony,ciekawa jestem jak będzie działał:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam zapach kokosa! Mogłabym go wąchać na okrągło! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. muśże spróbować ten szampon, jak tak chwalicie

    OdpowiedzUsuń
  16. też czytałam wiele pochlebnych opinii i chyba się skuszę :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków. Ale bardzo lubię zapach kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  18. A jak z silikonami w nowym Timotei?

    OdpowiedzUsuń
  19. kocham kokosy i zapach i smak, a olejek kokosowy do włosów stosuję, zainteresowały mnie te produkty kupie jak będzie okazja

    OdpowiedzUsuń
  20. tym olejkiem mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olejek jest rewelacyjny ,sama go stosuje ,niema nic lepszego no i ten szampon ,. Jak jesteś zainteresowana olejkiem to mogę go załatwić ,bo jestem konsultantką ORIFLAME mamy go teraz za 3,90 przeceniony z 6,00 (kto chętny to piszcie!) fichuk_yana@vip.onet.pl

      Usuń
  21. Ja też to uwielbiam :) tym bardziej jak czasami nie wiadomo co w nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam kosmetyki kokosowe ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Na pewno pięknie pachną ;) Uwielbiam takie kosmetyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszą być cudowne :)
    Może sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  26. używam tego szamponu i strasznie mi sie podoba:) wlosy są mięciutkie i lśniące;)
    zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń