Już czas na powrót ;-)

Witajcie ponownie ;-)

Nie wiem czy mnie jeszcze pamiętacie, mam nadzieję, że niektóre z Was tak ;-)
Na blogu nie było mnie bardzo, bardzo długo....żałowałam bardzo, że nie było mi danie prowadzić go regularnie! Złożyło się na to kilka ważnych czynników, między innymi kilka przeprowadzek, zmiana pracy, popsuty komputer, który wreszcie udało mi się kupić. Stwierdziłam, że nie ma sensu prowadzenia bloga nie mając na niego czasu, wolę być na bieżąco ze wszystkim i dlatego tak długo zwlekałam z powrotem do pisania o mojej  kosmetycznej pasji ;-)
...... a więc, teraz  powracam ze zdwojoną siłą, z nowymi pomysłami na posty i na bloga, mam o czym pisać, myślę, że tematów spokojnie starczy mi na następny rok!
Mam zamiar wprowadzić kilka zmian na blogu, ale wszystko po kolei!! ;-)

Tymczasem, do przeczytania koleżanki - blogerki ! ;-)
Yasniiable!

7 komentarzy: