Pierwszy post lakierowy ;-)

Witajcie ;-) Nie wiem czy zauważyłyście, ale na moim blogu nigdy jeszcze nie pokazywałam lakierów do paznokci, ani samych buteleczek ani na paznokciach. Z nowym rokiem postanawiam to zmienić, mimo iż mam problemy z idealnym malowaniem paznokci, jednak postaram się tak, aby móc zaprezentować coś na blogu! Dziś pokaże Wam lakiery, które są ze mną, nie jest ich dużo jednak, są to takie lakiery, które używam cały czas, a nie tylko leżą i się kurzą ;-)
 
 
 
 
Kolory starałam się dobierać tak, by kolorystyka była zbliżona, jednak nie zawsze mi się to udawało!
 
Na pierwszy ogień idą moje dwie ulubione czerwienie - Bell Air Flow oraz Rimmel
 
 
Dalej w kolejności są róże: My secret, Lovely, Essence Friuty oraz Wibo
 
 Mega neonowy ulubiony róż Yes Love oraz pomarańcz Catrice
 
Ciemne kolory granaty od Coral i Jumpy oraz fantastyczny fiolet MIYO
 
Golden Rose - piękny naturalny kolor, oraz ciemny mat





 
i na koniec dwa ulubione piaskowce, w najbliższym czasie chce powiększyć ich ilość ;-)
 
 
tak jak wspomniałam na początku, są to moje ulubione lakiery, których używam na okrągło!
Część kupiłam, część dostałam od Blogosi (;*), co jakiś czas dokupuje nowe, inne oddaje, kolekcja raz się zwiększa innym razem się zmniejsza! Wiem, że jest moja i za to ją lubię ;-)
Mam nadzieje, ze tym postem się przemogłam, i raz na jakiś czas wrzucę tu coś związanego z paznokciami ;-)
 
Pozdrawiam Was ciepło i kolorowo !! ;))

24 komentarze:

  1. Widzę kilka znajomych kolorów ;-))) Cieszę się, że ci służą! Mam dla ciebie odłożonych jeszcze kilka pięknych, wiosennych buteleczek tylko musisz je odebrać osobiście :D I pokaż jak wygląda na paznokciach ten ostatni pisakowy Golden Rose, piękny ma kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kolekcja.używasz ich cały czas? Bo wygladaja jak nowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uzywam przewaznie rozy ale lakierow mam piec tysiecy i po co? Twoja kolekcja jest super, chyba tez sie powinnam tak ograniczyc

    OdpowiedzUsuń
  4. ile masz kolorków !!!!!!!!!! mozna oszalec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te róże są przepiękne! wszystkie bez wyjątku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. MIĘTOWE podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czerwienie i róże najbardziej przypadły mi do gustu ,
    a ja na odwrót - na blogu mam teraz odwyk więc i nie będzie wpisów lakierowych ale pozostaje mi podziwiać wpisy innych

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam lakiery, mam ich sporo :)

    kochana, wyniki u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kolekcja, super kolorki posiadasz;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory! Ja osobiście najbardziej na paznokciach lubię róże, beże i neony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też uwielbiam neony;-) ale muszę mieć na nie ochotę;)!

      Usuń
  11. Ta czerwień Rimmela ma piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam Peaches and cream, ale nieco mnie zawiódł. Natomiast miętka/pistacja od Lemaxa kradnie moje serce, choć nie przepadam za używaniem go :P

    OdpowiedzUsuń