Kosmetyczne zakupy ;-)

Witam ;-)! W tym tygodniu naszło mnie zakupowe szaleństwo, zamiast oszczędzać, to wydawałam, oto co udało mi się nabyć:


Biedronka

 
 
Mgiełka upiększająca z Timotei - od pierwszego użycia podbiła moje serce, żel pod prysznic Lirene - soczyste winogrona, używam go już nie poraz pierwszy i na pewno nie poraz ostatni ;-) Biosilk - jedwab do włosów - moje włosy go uwielbiają, ja zresztą też, trzy maseczki z Biovaxu.
 

Avon

 
 
Mgiełka zapachowa z jaśminowym olejkiem eterycznym - jeśli lubicie jaśmin to gorąco polecam!,  lekki spray odżywczy z olejkiem arganowym - w końcu mogę rozczesać włosy ;-) oraz odżywczy krem do rąk, stóp i łokci z masłem shea - gęste, przyjemnie pachnące mazidło.
 

 

Rossmann & Hebe

 

 

Suchy szampon do włosów Batiste - wreszcie udało mi się zdobyć ;-),  Naomi Campbell - cat de luxe <3, szampon i odżywka do włosów 2w1 Timotei - ukochany kokos,  Nivea - brzoskwiniowa świeżość, Rexona - antyperspirant - jedyny, którego jestem w stanie użyć, oraz krem do rąk i paznokci Lirene z ogórkiem.

 

 

i mój dzisiejszy pomocnik ;-)))

 

 

Pozdrawiamy ;-)

26 komentarzy:

  1. mam maskę z Biovaxu i świetnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Daj znać jak się sprawdza krem do rąk z Planet Spa i czy ładnie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pachnie cudownie, bardzo gęsty;) zobaczymy jak się będzie sprawdzał dalej:) fajna cena: 8,99 zł ;)!

      Usuń
  3. Mgiełka upiększająca z Timotei baaardzo mnie kusi, widziałam ją w Biedronce. chciałabym też wypróbować brzoskwiniową nowość nivea:)

    OdpowiedzUsuń
  4. znam tylko biosilk :P
    co za słodziak!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zakupy, zaciekawił mnie ten suchy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy ! Też ostatnio kupiłam suchy szampon Batiste i muszę przyznać, że jestem z tego zakupu bardzo zadowolona...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma to jak porządne zakupy kosmetyczne

    OdpowiedzUsuń
  8. lirene soczyste winogrona bardzo mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakupy zakupami, ale jaki słodki króliczek!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post :))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/02/40.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Biosilk mnie rozczarował, ale maski od Biovaxa bym przetestowała :]

    OdpowiedzUsuń
  12. te zele z lirene mnie mocno kusiły. króliczek skradł tego posta;)

    OdpowiedzUsuń
  13. spore te Twoje zakupki :) swietne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomocnik :) Pewnie obczajał co ciekawego kupiłas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy królik słodziak. Dawno nie byłam na takich zakupach

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne nowosci!! / u mnie konkurs, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko cacy, ale pomocnik przecudny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam tą serię żeli z Lirene, gruszka również świetnie pachnie, właśnie jej używam : )

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę że zakupiłaś mojego ulubieńca, odżywkę z Avonu z olejkiem arganowym:) jest naprawdę świetna

    OdpowiedzUsuń
  20. I every time used to read paragraph in news papers but now as I am a user of
    web thus from now I am using net for posts, thanks to web.


    My page coque iphone 5 stitch (www.facebook.com)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że krem do rąk nie jest już dostępny... chyba że widziałaś go gdzieś do kupienia bo szukam?

    OdpowiedzUsuń