Przedłuż lato z jagodową muffinką Perfecty!



Swoje lato przedłużyłam z masłem do ciała Perfecty. Masło odmładzające - jagodowa muffinka.
Pierwsze na co zwróciłam uwagę przy wyborze produktu, to oczywiście opakowanie :-) przyjemne dla oka, kolorowe, bardzo estetyczne, no i te pyszne jagodowe muffinki, które wyglądają nieziemsko ... kolor pudełeczka różowy, więc nie mogłam przejść obojętnie obok tego masła. Od razu było moje! Wybór padł na jagodową słodycz.




Ze swojego wyboru jestem bardzo zadowolona, już po pierwszym otwarciu, zapach który do mnie dotarł powalił mnie z nóg, faktycznie jagodowy, słodki, urzekający, ale najważniejsze, że nie jest przytłaczający i mdły. Dla mnie idealny i w sam raz na letnie dni, nawet już te chłodniejsze.
Konsystencja bardzo gęsta, masłowa, ale nie jest tłusta i ciężka :) bardzo dobrze się ją rozprowadza, i co ważne dla tego typu produktu szybko się wchłania.



Skóra po użyciu gładka i miękka, można wyraźnie wyczuć to, że przed chwilą nałożyłyśmy masło, ja bardzo lubię to uczucie ;-) Mogę polecić masło wszystkim, którzy nie oczekują od niego cudów, bo mimo nawilżenia, gładkości i przyjemnego uczucia nic innego nie zauważyłam, ale jeśli chodzi o standard wśród maseł to jak najbardziej poziom zadowalający :)



Jeśli planujecie przedłużyć sobie lato i wakacje to do dzieła !! ;-)
Osobiście chętnie też sięgnę po inne produkty z tej serii, wyglądają i pachną tak samo zachęcająco:
CRЀME BRÛLЀE, LODY MELBA, PINA COLADA, TRUFLE CZEKOLADOWE, i oczywiście ich odpowiedniki w postaci peelingów do ciała .... ahhh cudnie ;)))

Pozdrawiam Wam po przerwie kochane :)
y.

14 komentarzy:

  1. To masełko wygląda bardzo ciekawie i... apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ummm aż ślinka cieknie na sam wygląd a co dopiero musi być z zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. jak otwieram masło, to też sobie tak myślę ;DD

      Usuń
  4. Mmm już wyobrażam sobie ten cudny zapach! Pinca colada też wygląda zachęcająco ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. jagodowej muffinki jeszcze nie miałam, ale kosmetyki do ciała perfecta baaardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj kusi mnie ta seria,jeśli coś jest jagodowe muszę to mieć :) dodaję od obserwowanych i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo z jagodami ostatnio :) pozdrawiam również :)

      Usuń
  7. Ooo chętnie kupię jak skończę zapasy! Wyobrazam sobie zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie przepadam za ich produktami. Nie wiem czy teraz też tak jest ale kiedys to były bomby parafinowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapach na pewno by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń