PhotoMix :)

Odpoczywając od wpisów z kosmetykami, dziś wpis ze zdjęciami z ostatnich dni ..:)
 
 
Zapach Miu Miu - kusi nie tylko pięknym zapachem ale i wyglądem, flakon uroczy!! :)
Zakochana w zapachach marki Sisley :) niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju. Tutaj wstążki, które wiążą ambasadorki marki pokazując zapachy. idealne rozwiązanie!
 
 

 
 Przyszła jesień wiec zaopatrzyłam się w śliczne czarno - brązowe kalosze - koniecznie długa wersja.
 Na wieczory i chłodne poranki moja ulubiona czekoladowa kawa w ulubionym kubku ;-)
 

Róż czy fiolet - oto wybór prawdziwe kobiety :) a może wybiorę oba ?
 

 
I dwie nowości u mnie :) piękna malutka torebka z Zary oraz Lancome - czy żel z olejkiem na noc :)
Już się nie mogę doczekać kiedy zacznę testować .. :)
 
Taki mój mały zdjęciowy Mix :) część fotek można też znaleźć na Instagramie :) ale chciałam się podzielić nimi z Wami tutaj, jeszcze nie postanowiłam, czy takie posty będą pojawiały się regularnie czy tylko w ramach odpoczynku :)
 
Pięknej jesieni za oknem.
 
Yasniable.


35 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia :)

      Usuń
  2. Nie wiem na czy się skupić... Na flakoniku perfum czy tej pięknej torebce! :))

    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oba są piękne :)
      dziękuje i wzajemnie ;)

      Usuń
  3. Kubki-rewelacja,to coś dla mnie :) I kaloszki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie mixy :) świetne perfumy :) jeśli chodzi o kubek to oczywiście róż, pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kubki sa świetne!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za ciekawy i uroczy flakonik perfum! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten różowy kubek! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kawa czekoladowa w sam raz na jesienne i zimowe wieczory! Miałam ten sam kubek i tez był moim ulubionym - niestety się stłukł ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj współczuje ... kubek najlepszy ze wszystkich! :)

      Usuń
  9. Śliczna torebka. Kalosze też by mi się przydały.

    OdpowiedzUsuń
  10. great post :)
    Have a nice day:)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa zapachu Miu, miu. Z wielką chęcią dowiem się jak pachnie. A dodatkowo flakon przepiękny. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fioletowy kubek idealny dla mnie hahahah :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kubki termiczne są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna ta torebka, no i te kubki na kawę! <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kubki termiczne i flakon perfum są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne te termosiki i napisy :D W sam raz dla kawomaniaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa kremu Lancome - mam nadzieję że coś o nim napiszesz :) a torebka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń