Nacomi - Coconut Cream - ogromne TAK

Cześć!
Dziś o marce Nacomi. Aż wstyd się przyznać, ale dopiero niedawno udało mi się dobrze zapoznać z tą marką, wcześniej owszem, testowałam kilka produktów, ale dopiero promocja -40% w Hebe pozwoliła mi na zakup produktów, które wcześniej omijałam a teraz nie wyobrażam sobie pielęgnacji gdzie ich nie ma.
 
Jednym z produktów, które udało mi się zakupić jest Organiczny olej kokosowy w postaci jedwabistego kremu, dodam tylko, że po rabacie zapłaciłam za niego ok 8 zł :) byłam przeszczęśliwa, albowiem kocham i uwielbiam wszystko to, co ma w sobie choć odrobinę kokosa !! :)
 
 
 
Krem z olejem kokosowym jest to 'krem na bazie zimnotłoczonego oleju kokosowego z certyfikatem EcoCert. Pochodzi z ekologicznych upraw na Filipinach. Olej ma działanie intensywnie nawilżające i odżywiające. Regeneruje suchą skórę. Sprawia, że twarz staje się jedwabiście gładka. Olej kokosowy w wersji kremowej jest mniej tłusty i szybciej się wchłania' - Brzmi nieźle prawda ! :)
 
 
Bardzo lubię skutecznie działające kosmetyki, a ten właśnie taki jest! Bardzo podoba mi się jego wielofunkcyjność, stosować możemy go na twarz, skórę ciała i rąk! Idealne rozwiązanie dla kogoś kto nie lubi u siebie zbyt wielu kosmetyków. Co do samego działania, rzeczywiście rewelacyjnie nawilża skórę, czuć to już po pierwszym nałożeniu na skórę, dodatkowo staje się ona gładka, miękka i odżywiona!
 
 
 
Krem zamknięty jest w okrągłym opakowaniu, dość wygodnym bo ma tylko 100ml, więc ja spokojnie zabieram je do torebki, na plus jest także to, że produkt wygląda bardzo ładnie, w swojej niebieskiej kolorystyce prezentuje się bardzo przyjemnie! Gdy otworzymy pudełeczko od razu uderza w nas zapach prawdziwego kokosa !! :) cudowny zapach, bardzo wyważony, nie jest drażniący ani mdły - ja go wprost uwielbiam ! :) Jak lubicie kokosowe kosmetyki to krem będzie dla Was idealny.
Spodobała mi się także konsystencja, jedwabista, kremowa i dość gęsta, także wystarczy nałożyć niewielką ilość kosmetyku aby poczuć efekt.
 
 
 
Jeśli wolicie rzadsze konsystencje, wystarczy krem umieścić w ciepłym miejscu a od razu staje się płynniejszy (taka ot ciekawostka!), co jeszcze ważne krem mimo treściwej formuły wchłania się mega szybko i pozostawia delikatną otoczkę, a nie tłusty film! Uważam, że to duży atut.
 
Podsumowując! Kupiłam krem za 8 zl (regularna cena ok 18/19zł) a cieszę się z niego jak małe dziecko, może go używać na wielu płaszczyznach, mogę zmieniać jego konsystencję, przynosi mi radość, bo działa i widać efekty. Zamknięty w bardzo ładnym opakowaniu, no i mogę wiecznie pachnieć kokosem !! Wspaniale!
 
Y.

30 komentarzy:

  1. 8 zł o rany! Musi być świetny, uwielbiam wszystko co kokosowe;p

    OdpowiedzUsuń
  2. niewiele posiadam kosmetyków od Naocmi, ale bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygląda ! :) Zapraszam do mnie na:
    www.vvbre.blogspot.com
    Obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko co kokosowe - uwielbiam! <3 Dodaję do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This cream looks gorgeous. I love coconut! You have a great blog, would you like to follow each other ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaardzo lubię produkty Nacomi,miałam kilka i każdy był świetny :) teraz kusisz kokosem! :D
    bo tez za nim przepadam,będę się rozglądać za nim z drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda super i jakie fajne opakowanie ;) uwielbiam kokoswe produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio odkrywam kosmetyki tej marki i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo, chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie wygląda, ale raczej nie kupiłabym go - zraziłam się do zapachu kokosa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet kiedyś rozważałam jego zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. musi pachnieć obłędnie.. szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji :(

    OdpowiedzUsuń