Krem co ma moc! Korana krem pod oczy

Mam moc!
Ten krem ma moc!
Wosk pszczeli ma moc!
Dopiero niedawno zaczęłam używać kosmetyków, które zawierają kompleksy botaniczne, naturalne składniki takie jak wosk pszczeli czy lukrecja. Zaczęłam i teraz wiem, że warto takich produktów szukać i na nie stawiać :) Mój mały pomocnik jest tego najlepszym przykładem, znalazłam go w sklepie z miodami, który miał ogromny wybór kosmetyków z tym składnikiem. Po prostu było tam wszystko, a ja stałam się dzięki temu ich stałą klientką :) Dziś o kremie, który MA MOC.
 
 
Producenta Korana - widzę po raz pierwszy, ale już fakt, ze na opakowaniu z tyłu jest informacja, że produkt nie jest testowany na zwierzętach, i jest to producent kosmetyków naturalnych zyskuje w moich oczach. Krem pod oczy, o którym mowa jest przeznaczony do pielęgnacji bardzo delikatnej skóry, jest bezzapachowy i lekki, poprawia mikrokrążenie, działa przeciobrzękowo i antyalergicznie.
 

 
Skóra wokół oczu jest bardzo wrażliwa, dlatego ciężko znaleźć mi odpowiedni krem, który o nią zadba, szukałam długo i ciągle mi coś nie pasowało :) Dopiero teraz znalazłam przyjaciela. Jak pisałam wyżej, krem zapowiadał się interesująco, od razu się za niego zabrałam i jestem bardzo zadowolona z jego działania :). Krem jest bardzo lekki w konsystencji, szybko się wchłania, jest bezzapachowy i nie zapycha skóry! Rewelacyjne radzi sobie z nawilżeniem skóry - trzeba mu to oddać! Skóra wydaje się też być bardziej elastyczna i z pewnością nabrała więcej blasku,a to mi głównie chodziło!


Jestem nim po prostu zachwycona, nie spodziewałam się, że w małym sklepiku gdzie sprzedaje się głównie miód znajdę prawdziwego przyjaciela dla swojej skóry pod oczami! - udało się :)
Buteleczka 30ml starczy mi na długo, ponieważ kremu nie nakładam zbyt wiele, cena równie zachwyca - 8zł! Nic dodać, nic ująć!
Ten krem ma MOC !

Kto używa produktów z dodatkiem miodu :)?
Y.

33 komentarze:

  1. Pierwszy raz widzę ten krem, ale chyba warto się skusić, jeszcze taka cudowna cena...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt i to za tak niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. rewelacja :) zabiorę Cię tam następnym razem ! :)

      Usuń
  4. Jeżeli działa dobrze to chyba też będę go mieć !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Firmy nie znam i w sumie nie używam kremów pod oczy, ale już za sam wygląd opakowania bym go kupiła! No i ta cena - 8 zł. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytając Twoją recenzję zdecydowanie nie takiej ceny się spodziewałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kojarzę firmy. Ale cena jak i efekty zachwycają! :)
    Osobiście uwielbiam produkty z miodem, zwłaszcza jakieś balsamy, mleczka do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam jakoś kremów pod oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam firmy, ale wydaje sie ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę u Ciebie dużo naturalnych marek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie widziałam produktów tej marki. Krem wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nazwa firmy obila się mi o uszy ale nic jeszcze nie miałam od nich

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie słyszałam o tym kremie ale muszę się porozglądać za nim ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę tą firmę, a jestem wielka fanką miodu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o marce, ale cena zachęca :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow pierwszy raz słyszę o tym kremie i marce. Cena faktycznie bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  17. O marce słyszę po raz pierwszy, ale przy tak niskiej cenie i świetnym działaniu, byłoby grzechem go nie wypróbować. Zapisuję na wishliście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne produkty, chyba będę musiała sie wybrać na zakupy kosmetyczne ;)
    http://joannakocera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy ten krem, ale na razie mam inny.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam kosmetyki z dodatkiem miodka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz widzę na oczy :D

    OdpowiedzUsuń