The Graceful - paleta 16 cieni marki Sephora.

Lubię limitki  - maja w sobie to coś :)
Sephora w takich kosmetykach jest dla mnie mistrzem, tworzy naprawdę wspaniałe limitowane produkty, te świąteczne są szczególne! Paleta cieni z poprzednich świąt jest wspaniała.



Opakowanie jest kartonikowe, utrzymane w pięknych złoto - różowych kolorach, kształt rombu. Wygodne, nie jest dość duże, więc spokojnie zmieści się na każdej toaletce. Naprawdę uroczo.


Z tyłu opakowania znajdziemy ponumerowane cienie, przyda się nam to w przypadku korzystania z tutorialu, który również znajdziemy w środku.  A teraz same cienie, jak wspomniałam wcześniej, znajdziemy ich tutaj aż 16, nie są zbyt duże, więc nie musimy się martwić, że pozostaną niewykorzystane. Nie wiem czy znacie cienie marki Sephora, ale ja uwielbiam ich pigmentację, konsystencję (która jest ultralekka i bardzo miękka), rozcierają się bardzo dobrze i są niezwykle trwałe, nie zawiodłam się jeszcze na tych produktach!
 


 
Cienie ułożone są i wyglądają jak plaster miodu, bardzo przyjemnie dla oka. Kolorów uważam, że jest wystarczająco, aby móc wykonać zarówno dzienny jak i wieczorowy makijaż. Jasne i ciemne kolory fajnie się ze sobą kontrastują, mamy tutaj błyszczące odcienie i maty. Paleta 16 cieni, w której znajdziemy wszystko co potrzebujemy :)
 
 
 
 W środku palety znajduje się duże lusterko, dla mnie wystarczające do stworzenia makijażu oka, oraz tutorial z obrazkami i podpisanymi cieniami. Dla laika jest to na pewno przydatna pomoc :)

Taka limitka to coś dla mnie, mimo iż jest świąteczna, swoimi kolorami idealnie wpasowuje się w każda porę roku. Kto poluje na takie limitowane cuda?

y.

34 komentarze:

  1. Śliczne ma kolorki, czasem sięgam po limitki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, chętnie przygarnełabym taką paletkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuje się świetnie! kolorystyka też spoko,choć w niebieskościach się nie lubię i pewnie wolałabym zielenie :) Mimo wszystko robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystałabym tylko z beżów. na zajęciach w szkole mamy wielką paletę cieni Sephory, ale dziewczyny nie do końca są z niej zadowolone. Sama nie testowałam, bo wole pracować na swoich kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wygląda ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chcialabym podotykać jej na zywo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna paletka uwielbiam kosmetyki z SEPHORY , szczególnie wlasnie ich paletki sama jestem w posiadaniu jednej i jestem zachwycona , pozdrawiam :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się wygląd paletki , jest całkiem inna . A kolory bardzo fajne ale nie przepadam za granatowymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie granaty trzeba lubić :) ale ja je delikatnie przemycam do makijażu :)

      Usuń
  9. Zastanawiałam się nad nią gdy była na promocji ale jednak nie zdecydowałam się jej zakupić - teraz żałuje. =/

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta wygląda ślicznie i kolory piękne, w większości moje :) już kiedyś ten typ limitowanej paletki zwrócił w sephorze moja uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna :) Kolorki dla mnie mogłyby być nieco inne, ale ogółem nie jest zła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie miałam cieni sephora. Bardzo fajnie wygląda ta paleta.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna paleta - widziałabym ją u siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna paletka :) u mnie by się raczej nie sprawdziła, za dużo niebieskiego w którym niezbyt dobrze się czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. MAm wersję trójkątną z mniejszą ilością cieni ... i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wygląda, z większości chyba mogłabym spokojnie korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolory także w moim stylu.

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawszę odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolorki :) Poluję na takie limitowane edycje, jednak zawsze jak już wybiorę się do sklepu to ich nie ma :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow! i maseczka i paleta bardzo mi się podobają!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tez skusiłam się na ta paletkę, mam nadzieję, że kolejne limitki będą równie fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolory pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń