Rituals - The ritual of DAO

Ostatnio o marce Rituals zrobiło się głośno, marka dostępna jest stacjonarnie w perfumeriach Sephora i z tego co widzę robi furorę ;-).
 
Ja zaczynam swoją przygodę z marką od serii - The ritual of DAO, zapach linii najbardziej przypadł mi do gustu ze wszystkich dostępnych, dla mnie pachnie lasem, kwiatami, świeżością .
 
 
"Myśl przewodnia naszej filozofii jest prosta: szczęście zbudowane jest na drobnych rzeczach. Zmieniamy Twoją codzienną rutynę w chwile czystej przyjemności, dzięki wspaniałym i bogatym produktom. Nasz cel: sprawić, by każdy drobiazg miał znamiona luksusu". Taką informację znajdziemy na stronie marki.
 
 
Filozofia DAO - Dao  jest starożytną chińską filozofią skupioną na osiągnięciu doskonałej harmonii między yin i yang. Yin reprezentuje twój wewnętrzny świat, a yang reprezentuje zewnętrzne wpływy.  Cała kolekcja wzbogacona jest o ekstrakt z białego lotosu, orzeźwiającą chińską miętę oraz kojący Yi Yi Ren. Wybierając produkty postawiłam na pudełko wcale nie małych miniatur, chciałam od razu wypróbować całą linię, a nie zdziwić się przy jednym pełnowymiarowym produkcie, i się nie zawiodłam. Seria DAO jest zapakowana w piękne zielone pudełko, elegancko zdobione, nie powiem bo w łazience prezentuje się wspaniale ;-)
 

W zestawie znajdują się cztery produkty: pianka pod prysznic (50ml), scrub i krem do ciała (70ml) oraz antyperspirant 24h (50ml). Miniatury miniaturami, ale te produkty wcale nie są tak małe, spokojnie można je sprawdzić i zdecydować czy chcemy większą wersję czy idziemy dalej i wybieramy inną linię marki. Co do samych produktów fantastycznie działają wszystkie razem, dzięki rytuałowi pielęgnacji skóry tą linią możemy poczuć ją w pełnej krasie. Jak pisałam wcześniej zapach jest cudowny, utrzymujący się nie skórze, przyciągający uwagę innych.
 

 
Produkty sprawdzają się nieźle, spełniają swoją funkcję, nie podrażniają skóry, są dla niej bardzo łagodne. Nawilżają, odżywiają i sprawiają, że chce się więcej i więcej. Moim ulubionym kosmetykiem tej linii jest pianka pod prysznic, wydajna i wygodna w użyciu, chociaż pozostałe nie zostają daleko w tyle. Warto je sprawdzić. Za cały zestaw zapłaciłam 86 zł ;-)
 
 
Linia DAO najbardziej trafiła w moje gusta, ale z chęcią sięgnę po inne wersje i je sprawdzę, mam na to całe wakacje, a one idealnie się sprawdzają na takie rytuały pielęgnacyjne ;-) Domowe SPA ;-)
 
Y.

30 komentarzy:

  1. Ja miałam Rutual of Sakura. Bardzo fajny zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny zestaw :)

    Obserwuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie przepiękny zestaw, ta marka kusi mnie od pewnego czasu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też kusiła, i jest godna poświecenia jej uwagi :)

      Usuń
  4. Nie znam, ale kto wie - może akurat zdecyduję się wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za takie interesujące produkty, to nawet nie jest tak duzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie produktami,jeszcze nigdy nie używałam Rituals.Obserwuję bloga i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich ale może kiedyś się skusze i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze koniecznie to mieć:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki ZESTAW chętnie bym przygarnęła - z KSIĄŻKĄ - rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych produktów ale cieszą oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam piankę, super puszysta i miła w użytku tylko zapach był jakiś taki męski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej firmy, ale na pewno kiedyś sięgnę po te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy nie znam, ale zestaw brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty wyglądają bardzo ładnie i elegancko ale dla mnie to jednak trochę wysoka cena za tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. i love your post dear :)
    I'm now following you #249, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? <3
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja póki co mam tylko jeden produkt od Rituals ale jestem z niego (dokładnie z pianki) bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe pudełeczko, chociaż cena chyba przesadzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw wygląda naprawdę kusząco ale bardzo zaciekawiła mnie ta książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę nabyć ich piankę do mycia i zobaczyć o co tyle szumu:D

    OdpowiedzUsuń