Zaskoczona! - Botanical Fresh Care od L'oreal Paris.

Jestem Zaskoczona! Mile!
Seria Botanical Fresh Care od L'oreal Paris na dobre rozgościła się w drogeriach, miałam okazję i przyjemność testować ją dzięki portalowi Ofeminin.pl, dzięki czemu wiem do czego na pewno będę wracać! ;-). Seria, którą ja używałam to Geranium Radiance Remedy - siła blasku, produkty: szampon pielęgnacyjny do koloryzowanych i matowych włosów oraz tonik rozświetlający bez spłukiwania.
 
 
Produkty Botanical Fresh Care mają nas zachęcić do siebie tym, że nie zawierają silikonów, parabenów i dodatkowych barwników i tutaj faktycznie plus, bo ich nie ma, choć skład nie jest anielski, są to dobre jakościowo produkty! Butelki i ich design też nawiązują do roślinnych macierzy, kosmetyki są ładne i jak zauważyłam przyciągają wzrok wielu klientów.
 
Seria, którą ja testowałam, to seria, która łączy kompozycję botanicznych esencji z najczystszą esencją płatków geranium i jak opisuje producent: "finezyjny zapach z nutami rosy i trawy dla efektu zen. Zdominowane przez geranium kwiatowe nuty serca złożone z jaśminu, lawendy i róży zabiorą Ciebie i Twoje włosy w aromatyczną podróż!". Faktycznie czuć to, czuje tutaj kwiaty, las, trawę, czyli zieleń i dobrodziejstwo łąk, przyjemny zapach.
 

 
Co od razu mi się spodobało? Duża butla szamponu - 400 ml i pompka! Najwygodniejsza forma, która uwielbiam, w łazience sprawdza się idealnie duży plus za to. Miła i przyjemna dla oka szata graficzna, nie jest pstrokata i nie drażni. Opakowania są w 100% wykonane z przetwarzanych materiałów PET, można je poddać recyklingowi, kolejny plus. A same produkty? Szampon bardzo gęsty o białoperłowym kolorze, wydajny, by wystarczy naprawdę niewiele produktu, aby dobrze umyć włosy. Nie pieni się tak bardzo (lubię), łatwo się spłukuje. Piękny zielny zapach umila pielęgnację. Dobrze myje włosy, nie plącze ( z czym ja mam ogromne problemy), nie wysusza. Nawilżenie, miękkość i gładkość to jest to co pozostaje po myciu tym szamponem ;-).
 

 
Tonik ? Czemu ma służyć, ano jest to dodatkowa pielęgnacja włosów, spryskujemy nim suche włosy w dowolnym momencie dnia, po to aby nasze matowe i suche włosy zyskały blasku. Spray tak jak i szampon jest pełen świeżego, kwiatowego aromatu i lubiłam go używać w ciągu dnia, mimo iż nie widziałam jakiegoś spektakularnego efektu, owszem włosy przez chwilę wyglądały świeżo i gładko, po chwili znów wracały do swojej poprzedniej postaci. Trzeba uważać, żeby nie przedobrzyć i nie używać produktu zbyt często bo może tłuścić włosy. Ogólnie byłam z niego zadowolona ;-).
 
 
Linia Geranium Radiance Remedy w swojej ofercie posiada jeszcze dwa produkty pielęgnacyjne: maskę nawilżającą i balsam pielęgnujący, z chęcią je sprawdzę i zobaczę jak sobie radzą. Produkty, które ja testowałam są naprawdę niezłe i myślę, ze jeszcze do nich wrócę, ale będę chciała też sprawdzić pozostałe linie serii Botanical Fresh Care.
 
Myślicie, ze warto :) ?
Y.

48 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ! ;) Ale z czystej ciekawości bym wypróbowała ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zżerała ciekawość ;)

      Usuń
  3. Aż zerknę na tą linię kosmetyków bo naprawdę wygląda zachęcająo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Botnaicals zdecydowanie kusi. Szkoda, ze nie ma efektu "wow", ale wazne, ze włosy wygladały chociaz gładko :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć. Mam na nie chęć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jakby się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się spisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O,zaciekawiłaś mnie :) Bardziej jednak wybrałabym jakąś odżywkę czy maskę z tej serii,lubię takie dodające blasku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie zachęca do kupna, musiałabym się przyjrzeć tym produktom w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz widzę te produkty. Muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę te produkty. Muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oo! Ciekawe produkty. Moze poskromilyby moje uciążliwe w pielęgnacji wlosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapewne szampon oparty jest na SLS... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam, ale fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za produktami od L'oreal Paris. Trochę obawiałbym się tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojj chętnie bym się skusiła na ten zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ciekawa seria, ale tonik zainteresował mnie najbardziej, przydałby się moim suchym i matowym włosom

    OdpowiedzUsuń
  18. Coraz częściej słyszę o tej serii, nawet mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam tych produktów :) ale taki tonik przydałby mi się, żeby trochę ożywić włosy w ciągu dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tej serii jeszcze nie słyszałam,ale baaardzo chciałabym ją poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your post dear ♥
    If you want check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle . Maybe we can follow each other and we can be great blogger friends !

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz widzę tonik do włosów, ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znałam tej serii z Loreala! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale kusząco prezentuje się ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj chętnie wypróbowałabym na własnych włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Produkty z tej linii zbierają same pozytywne opinie - jestem bardzo zaciekawiona twoim zestawem!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych kosmetyków, ale z wielką chęcią bym go poznała :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Myślę, ze warto. Tonik sobie daruję, bo na pewno nie będę używać, ale szampon odżywką lub maskę wpisuję na listę zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  30. mam ten duet, ale szampon bardzo puszył moje włosy i niestety spowodował łupież ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niefajnie! U mnie na szczęście tego nie było;)

      Usuń
  31. nie znam tych produktów ale ciekawie wyglądają:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń