馃拵 Zaskoczona! - Botanical Fresh Care od L'oreal Paris 馃拵

Jestem Zaskoczona! Mile!
Seria Botanical Fresh Care od L'oreal Paris na dobre rozgo艣ci艂a si臋 w drogeriach, mia艂am okazj臋 i przyjemno艣膰 testowa膰 j膮 dzi臋ki portalowi Ofeminin.pl, dzi臋ki czemu wiem do czego na pewno b臋d臋 wraca膰! ;-). Seria, kt贸r膮 ja u偶ywa艂am to Geranium Radiance Remedy - si艂a blasku, produkty: szampon piel臋gnacyjny do koloryzowanych i matowych w艂os贸w oraz tonik roz艣wietlaj膮cy bez sp艂ukiwania.




Produkty Botanical Fresh Care maj膮 nas zach臋ci膰 do siebie tym, 偶e nie zawieraj膮 silikon贸w, paraben贸w i dodatkowych barwnik贸w i tutaj faktycznie plus, bo ich nie ma, cho膰 sk艂ad nie jest anielski, s膮 to dobre jako艣ciowo produkty! Butelki i ich design te偶 nawi膮zuj膮 do ro艣linnych macierzy, kosmetyki s膮 艂adne i jak zauwa偶y艂am przyci膮gaj膮 wzrok wielu klient贸w.
Seria, kt贸r膮 ja testowa艂am, to seria, kt贸ra 艂膮czy kompozycj臋 botanicznych esencji z najczystsz膮 esencj膮 p艂atk贸w geranium i jak opisuje producent: "finezyjny zapach z nutami rosy i trawy dla efektu zen. Zdominowane przez geranium kwiatowe nuty serca z艂o偶one z ja艣minu, lawendy i r贸偶y zabior膮 Ciebie i Twoje w艂osy w aromatyczn膮 podr贸偶!". Faktycznie czu膰 to, czuje tutaj kwiaty, las, traw臋, czyli ziele艅 i dobrodziejstwo 艂膮k, przyjemny zapach.



Co od razu mi si臋 spodoba艂o? Du偶a butla szamponu - 400 ml i pompka! Najwygodniejsza forma, kt贸ra uwielbiam, w 艂azience sprawdza si臋 idealnie du偶y plus za to. Mi艂a i przyjemna dla oka szata graficzna, nie jest pstrokata i nie dra偶ni. Opakowania s膮 w 100% wykonane z przetwarzanych materia艂贸w PET, mo偶na je podda膰 recyklingowi, kolejny plus. A same produkty? Szampon bardzo g臋sty o bia艂oper艂owym kolorze, wydajny, by wystarczy naprawd臋 niewiele produktu, aby dobrze umy膰 w艂osy. Nie pieni si臋 tak bardzo (lubi臋), 艂atwo si臋 sp艂ukuje. Pi臋kny zielny zapach umila piel臋gnacj臋. Dobrze myje w艂osy, nie pl膮cze ( z czym ja mam ogromne problemy), nie wysusza. Nawil偶enie, mi臋kko艣膰 i g艂adko艣膰 to jest to co pozostaje po myciu tym szamponem ;-).



Tonik ? Czemu ma s艂u偶y膰, ano jest to dodatkowa piel臋gnacja w艂os贸w, spryskujemy nim suche w艂osy w dowolnym momencie dnia, po to aby nasze matowe i suche w艂osy zyska艂y blasku. Spray tak jak i szampon jest pe艂en 艣wie偶ego, kwiatowego aromatu i lubi艂am go u偶ywa膰 w ci膮gu dnia, mimo i偶 nie widzia艂am jakiego艣 spektakularnego efektu, owszem w艂osy przez chwil臋 wygl膮da艂y 艣wie偶o i g艂adko, po chwili zn贸w wraca艂y do swojej poprzedniej postaci. Trzeba uwa偶a膰, 偶eby nie przedobrzy膰 i nie u偶ywa膰 produktu zbyt cz臋sto bo mo偶e t艂u艣ci膰 w艂osy. Og贸lnie by艂am z niego zadowolona ;-).


Linia Geranium Radiance Remedy w swojej ofercie posiada jeszcze dwa produkty piel臋gnacyjne: mask臋 nawil偶aj膮c膮 i balsam piel臋gnuj膮cy, z ch臋ci膮 je sprawdz臋 i zobacz臋 jak sobie radz膮. Produkty, kt贸re ja testowa艂am s膮 naprawd臋 niez艂e i my艣l臋, ze jeszcze do nich wr贸c臋, ale b臋d臋 chcia艂a te偶 sprawdzi膰 pozosta艂e linie serii Botanical Fresh Care.
My艣licie, ze warto :) ?
Y.

45 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pierwszy raz widz臋 ! ;) Ale z czystej ciekawo艣ci bym wypr贸bowa艂a ;]

    OdpowiedzUsu艅
  3. A偶 zerkn臋 na t膮 lini臋 kosmetyk贸w bo naprawd臋 wygl膮da zach臋caj膮o. :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Seria Botnaicals zdecydowanie kusi. Szkoda, ze nie ma efektu "wow", ale wazne, ze w艂osy wyglada艂y chociaz g艂adko :3

    OdpowiedzUsu艅
  5. Dobrze wiedzie膰. Mam na nie ch臋膰;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ciekawe jakby si臋 u mnie sprawdzi艂y :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Fajnie, 偶e si臋 spisa艂y ;)

    OdpowiedzUsu艅
  8. O,zaciekawi艂a艣 mnie :) Bardziej jednak wybra艂abym jak膮艣 od偶ywk臋 czy mask臋 z tej serii,lubi臋 takie dodaj膮ce blasku :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Opakowanie zach臋ca do kupna, musia艂abym si臋 przyjrze膰 tym produktom w drogerii ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Pierwszy raz widz臋 te produkty. Musz臋 koniecznie wypr贸bowa膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Pierwszy raz widz臋 te produkty. Musz臋 koniecznie wypr贸bowa膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Oo! Ciekawe produkty. Moze poskromilyby moje uci膮偶liwe w piel臋gnacji wlosy ;)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Zapewne szampon oparty jest na SLS... :P

    OdpowiedzUsu艅
  14. Nie znam, ale fajnie wygl膮daj膮!

    OdpowiedzUsu艅
  15. Nie przepadam za produktami od L'oreal Paris. Troch臋 obawia艂bym si臋 tej serii.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Ojj ch臋tnie bym si臋 skusi艂a na ten zestaw!:)

    OdpowiedzUsu艅
  17. bardzo ciekawa seria, ale tonik zainteresowa艂 mnie najbardziej, przyda艂by si臋 moim suchym i matowym w艂osom

    OdpowiedzUsu艅
  18. Coraz cz臋艣ciej s艂ysz臋 o tej serii, nawet mnie kusi :)

    OdpowiedzUsu艅
  19. nie znam tych produkt贸w :) ale taki tonik przyda艂by mi si臋, 偶eby troch臋 o偶ywi膰 w艂osy w ci膮gu dnia :)

    OdpowiedzUsu艅
  20. O tej serii jeszcze nie s艂ysza艂am,ale baaardzo chcia艂abym j膮 pozna膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Pierwszy raz widz臋 tonik do w艂os贸w, ciekawa opcja :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Nie zna艂am tej serii z Loreala! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Ale kusz膮co prezentuje si臋 ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Oj ch臋tnie wypr贸bowa艂abym na w艂asnych w艂osach :D

    OdpowiedzUsu艅
  25. Produkty z tej linii zbieraj膮 same pozytywne opinie - jestem bardzo zaciekawiona twoim zestawem!

    OdpowiedzUsu艅
  26. Nie znam tych kosmetyk贸w, ale z wielk膮 ch臋ci膮 bym go pozna艂a :P

    OdpowiedzUsu艅
  27. My艣l臋, ze warto. Tonik sobie daruj臋, bo na pewno nie b臋d臋 u偶ywa膰, ale szampon od偶ywk膮 lub mask臋 wpisuj臋 na list臋 zakup贸w :D

    OdpowiedzUsu艅
  28. mam ten duet, ale szampon bardzo puszy艂 moje w艂osy i niestety spowodowa艂 艂upie偶 ;/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Niefajnie! U mnie na szcz臋艣cie tego nie by艂o;)

      Usu艅
  29. nie znam tych produkt贸w ale ciekawie wygl膮daj膮:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅