Johnson's Bedtime - piel臋gnacja na dobranoc 馃泚馃泚

Witajcie!
Dzi艣 nietypowo, kosmetyki, kt贸rych nie u偶ywa艂am wcze艣niej, a przez przypadek zacz臋艂am. Mowa tutaj o piel臋gnacji dla najm艂odszych, wspomagaj膮cej sen dziecka. Kosmetyki marki Johnson's nie s膮 mi oczywi艣cie obce, ale nie mia艂am dotychczas z nimi zbyt du偶ej styczno艣ci, teraz przy okazji narodzin male艅stwa (wrzesie艅 2017) mog臋 sama zacz膮膰 testowa膰 kosmetyki dla maluszk贸w. Te, o kt贸rych napisz臋 dosta艂am w prezencie, i nie czekaj膮c do wrze艣nia trafi艂y do mojej 艂azienki ;-)

Seria, kt贸ra posiadam to seria BedTime - rytua艂 na dobranoc o dzia艂aniu potwierdzonym klinicznie, wspomaga spokojny sen Twojego dziecka. Produkty to oliwka na dobranoc oraz 偶el do mycia cia艂a (200 i 400ml).


Ca艂a seria utrzymana jest w delikatnym lawendowym kolorze, kt贸ry potrafi uspokoi膰 ;-), butelki klasyczne dla marki, mam wra偶enie, 偶e od lat si臋 nie zmieni艂y, ale mo偶e to i dobrze. Opisy s膮 wyra藕ne, sk艂adniki na etykiecie r贸wnie偶, wi臋c mamy wszystko czego potrzebujemy.




Testowanie zacz臋艂am od oliwki, kt贸ra okaza艂a si臋 hitem! Ciep艂a k膮piel, masa偶 oliwk膮 i spokojny sen, wyciszenie, takie by艂y u mnie efekty. Produkt jest z dodatkiem min.: lawendy i rumianku, posiada kompleks naturalnych aromat贸w, to w艂a艣nie one sprawiaj膮, 偶e u偶ywanie kosmetyku jest naprawd臋 przyjemne.  Oliwka szybko si臋 wch艂ania, nie t艂u艣ci, pi臋knie pachnie i nawil偶a. Jest cudowna ;-)


 Co do 偶elu, r贸wnie偶 posiada ro艣linne kompleksy i pi臋knie pachnie, pozostaje na sk贸rze do艣膰 d艂ugo, a na艂o偶ona oliwka tylko wspomaga jego dzia艂anie. Naprawd臋 zgrany duet. 呕el myje sk贸r臋, jest dla niej bardzo delikatny. Bardzo wydajny, szczeg贸lnie, ze butla jest naprawd臋 ogromna i my艣l臋, 偶e starczy mi na d艂ugo, d艂ugo ;-)


Co prawda dopiero zaczn臋 prawdziw膮 przygod臋 z kosmetykami dla dzieci, ale do wrze艣nia b臋d臋 chcia艂a sprawdzi膰 ich jak najwi臋cej, my艣l臋, 偶e do tego czasu troch臋 si臋 ich uzbiera i je Wam poka偶臋 ;-). Z seri膮 Bedtime naprawd臋 si臋 polubi艂am i zostan臋 przy niej na d艂u偶ej, skoro mi s艂u偶y, my艣l臋, 偶e maluszek b臋dzie z niej zadowolony i z czystym sumieniem b臋d臋 mog艂a jej u偶ywa膰 ;-)

Jakie s膮 Wasze do艣wiadczenia z kosmetykami dla dzieci :)?
Y.


29 komentarzy:

  1. Stosowa艂am kilka produkt贸w Babydrea z Rossmanna, ale nie by艂am z nich do ko艅ca zadowolona. Spisuje si臋 u mnie krem Bambino. Poza tym nie si臋gam po kosmetyki dla dzieci.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Mia艂am w艂a艣nie je ostatnio kupi膰 i chyba w ko艅cu skusz臋 si臋 na t膮 seri臋

    OdpowiedzUsu艅
  3. cudownie pachn膮 te kosmetyki, u偶ywa艂am wszystkich z tej serii :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ja ich nie lubi臋, strasznie przesuszy艂y sk贸r臋 mojej m艂odszej c贸rki.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Kochana dla dziecka nie radz臋... samam je katowa艂am kiedy艣 bo uwielbia艂am. Skusi艂am si臋 u偶y膰 dla dziecka, synek dosta艂 takiego uczulenia, 偶e wr臋cz spali艂o mu sk贸r臋 g艂owy... sama u偶ywaj je艣li Ci nie szkodz膮, ale dla maluszka nie ryzykuj... oni nie maj膮 zbyt dobrych sk艂ad贸w :/

    OdpowiedzUsu艅
  6. W膮cha艂臋m i skusz臋 si臋 na pewno *.*

    OdpowiedzUsu艅
  7. Uwielbiam ich zapach:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Jaki艣 czas temu z pracy dosta艂am du偶膮 wyprawk臋 dla mojej przysz艂ej kruszynki a w tym tak偶e ca艂y zestaw Johnson's Baby do k膮pieli dla maluszk贸w. I sama si臋 zastanawiam jak zareaguje na nie moje dziecko bo opinie s膮 jednak r贸偶ne. Dzieci cz臋sto dostaj膮 wysypki! Tak czy siak spr贸buj臋, jak co艣 szybko odstawi臋 i sama zaczn臋 je u偶ywa膰 bo te偶 bardzo lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Ciekawe produkty. Moja mama chyba kiedy艣 kupowa艂a z tej firmy, ale nie jestem pewna. W ka偶dym b膮d藕 razie by艂a baaardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsu艅
  10. lubie produkty tej marki w艂asnie za jakosc :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. 艣liczne opakowania, a偶 zapada w pami臋膰, ja tez lubi臋 czasem do nich wr贸ci膰<3
    co powiesz na wzajemn膮 obs? daj zna膰, buziaki:*

    OdpowiedzUsu艅
  12. Kusi mnie ta seria dla dzieci, ale wci膮偶 mamy inne kosmetyki do zu偶ycia. Nie licze jednak na to, 偶e co艣 u艂atwi spanie moim szkrabom ;)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Uwielbiam ten delikatny zapach!:)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Mnie ta marka do siebie nie przekonuje. Stawiam na lepsze sk艂ady.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Zapach tej serii jest przepi臋kny!

    OdpowiedzUsu艅
  16. Przypomnia艂a艣 mi o tym kosmetykach, bardzo lubi艂am :) Na dobranoc :)

    OdpowiedzUsu艅