Wiosenny gadżet Sephora - mydło do czyszczenia pędzli + zbycie szkody na pojeździe

Mój ulubiony gadżet jeśli chodzi o wiosenne nowości.
Sprzymierzeniec czystych pędzli, wygodna forma aplikacji, małe pudełko z mydełkiem




Jesteście ciekawi jak działa ? już tłumaczę! małe, słodkie, różowe pudełeczko do czyszczenia pędzli, poręczne - zmieści się naprawdę wszędzie :) Instrukcja obsługi już na samym wieczku!
Po otwarciu w środku znajdziemy małe mydełko - o pięknym zapachu kwiatu bawełny oraz silikonową gąbkę do czyszczenia - którą możecie swobodnie gdzieś przykleić. 



Szybka i łatwa forma czyszczenia pędzli, mydło które dobrze zbierze wszelkie zanieczyszczenia z brudnych akcesoriów, odraz silikonowy krążek z gumowymi ssawkami  - łatwo go przymocować np. do umywalki. Z tym gadżetem szorowanie pędzli stało się dużo łatwiejsze i krótsze, zauważyłam, że mydło doskonale radzi sobie z brudem. aaaa i wizualnie naprawdę się pięknie prezentuje! 


Produkt z wiosennej kolekcji już dostępny w perfumeriach - 39zł. Lubicie takie gadżety :)?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szybka i krótka wzmianka dla WAS, ale jakże ważna, bo problemy z samochodem zdarzają się nam bardzo często - dla Was strona ze sprzedażą szkód - zbycie szkody na pojeździe, jeśli zdarza się Wam szkoda na samochodzie - zajrzyjcie tam i sprawdźcie koniecznie!



Lepiej późno niż wcale prawda :)

y.

49 komentarzy:

  1. Ja do mycia swoich pędzli używam tradycyjnego mydła..
    Ale to również fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zazwyczaj używam odżywki albo szamponu, ale ten gadżet skradł moje serce :)

      Usuń
  2. Ja mam zwykły czyścik do pędzli za jakieś 10 zł i nie mogę narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam rękawicę silikonową z Rossmanna za 13 zł i też ją bardzo lubię:-)!

      Usuń
  3. Bardzo pożyteczny gadżet:) I słodki przez ten różowy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa sprawa ;) Mam taką zwykłą myjkę do pędzli i znacznie ułatwia ich mycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to widze to pierwszy raz u Ciebie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten gadżet do mycia pędzli. Muszę u mnie w Sephorze sprawdzić. Dzięki! Pozdrawiam Serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje mi takiego specjalnego detergentu do pędzli, muszę kupić!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam szczerze że nie przywiązuje wagi do mycia pędzli danym mydłem :)

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny gadżet! <3
    https://juustnataliaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super gadżet. Marzy mi się jakaś mata do pędzli. Ta wydaje się być świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zamysł tej myjki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam jajeczko do czyszczenia pędzli plus szampon, albo odżywka i to mi wystarcza ;) Ale gadżet ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie szampon i odżywa też się super sprawdzają :)

      Usuń
  13. Ja mam akurat takiego miętowego cudaka z Rossmanna do czyszczenia pędzli z różnymi wypustkami plus szampon, ale to mydełko też mnie ciekawi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Do mycia pędzli używam olejku i brushegg. Zamówiłam jakiś czas temu na Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z takim zestawem, ciekawie to wygląda ;) Ja używam mydełka Protex i brushegga.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja chyba jak większość myję pędzle szamponem. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam jajko silikonowo , ale taki gadżecik chetnie bym spróbowałą hihihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja od lat myję pędzelki ręcznie, ale staram się to robić odpowiednio delikatnie a zaraz skutecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna jest ta przyssawka, mam coś podobnego ale zakładanego na palce

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę się koniecznie na nie skusić! Ułatwi cotygodniowe szorowanie pędzli :D

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO FAJNA SPRAWA! CHĘTNIE WYPRÓBUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydaloby mi sie,takie mydelko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak będę miała okazję, to zaopatrzę się w takie mydełko z silikonowym krążkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mam taką matę do czyszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cieakawe to mydełko do pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam zamiar sobie to zakupić :)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Calkiem ciekawy produkt, ja jednak mam juz swoj sprawdzony sposob rownie dobry, taki powiedzmy 'dla oszczednych' ale gdybym nie wiedziala o tym co uzywam zapewne bym kupiła ten który opisujesz. Szkoda mi kiedy moje pędzle nabierają kolorków i wyglądają tak brudno i brzydko. ;C
    Buziaki, miłego weekendu 🌸
    Jak zwykle niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba zbyt drogi jak dla mnie taki gadżet, ja i tak zawsze myję pędzle mydłem lub żelem pod bieżącą wodą.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sprawa! nawet nie wiedziałam że Sephora ma coś takiego w swojej ofercie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie słyszałam o tym gadżecie, brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy gadzet, ja poki co uzywamto co mam :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Uroczo to wygląda, fajny zestawik, choć ja do czyszczenia pędzli używam zwykłego mydła, albo szamponu :3

    pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Podoba mi si e ten gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oooo mega chętnie się skuszę na takie coś!

    OdpowiedzUsuń
  35. pretty cool post dear i like gadget,its realy great,keep posting..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  36. Cenowo nie ma rewelacji :) Ja używam myjki z Rossmanna i mydła Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń