Synchrovit - skoncentrowane serum z witaminą C.

Witamina C. często kojarzy się nam z tabletkami, ale wiele z Was wie, że od wielu lat ma także zastosowanie w kosmetyce, jest niezwykle skutecznym przeciwutleniaczem, zapobiega procesom starzenia się skóry.  Chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UV, działa przeciwzapalnie, bierze udział w tworzeniu kolagenu, działa depigmentacyjnie. Często nazywana witaminą młodości! Dość często sięgam po kosmetyki z witaminą C, najczęściej w formie kuracji i przyznam szczerze, że to działa a moja skóra ma się zdecydowanie lepiej. 

Ostatnią kurację, która trwała 10 dni skończyłam dziś rano, dzielę się informacjami na świeżo, podczas kuracji stosowałam skoncentrowane serum liposomowe witamina C 1o% - SOD + CYNK Synchrovit marki Synchroline. 




Serum ma działanie silnie przeciwzmarszczkowe i antyoksydacyjne oparte na wspólnym działaniu kwasu L-askorbinowego, SOD i cynku. Szybkie wchłanianie, wysoka skuteczność, wysoki poziom tolerancji. technologia liposomowa. Produkt nakładać należy oczywiście na oczyszczoną skórę twarzy raz dziennie, najlepiej wieczorem. Warte uwagi jest to, że nie jest to produkt gotowy, należy go samodzielnie przyrządzić (dzięki temu nie traci swoich właściwości - przyrządzamy go tylko w momencie kiedy rozpoczynamy kurację.) Jak przyrządzamy? W buteleczce znajduje się serum, które przenosi składniki aktywne, w zakrętce zaś jest proszek z wit. C, przekręcamy zakrętkę, w międzyczasie proszek spada w dół - składniki trzeba porządnie zmieszać i gotowe!:) Taki produkt należy zużyć w ciągu 10-12 dni, przechowywać oczywiście w ciemny i chłodnym miejscu.



Po sporządzeniu kosmetyku nakładałam go wieczorem na twarz przez 10 dni, kuracja przebiegała bardzo dobrze, moja skóra zareagowała świetnie, nie zauważyłam żadnych niepokojących zmian. Skóra po przebudzeniu była zdecydowanie bardziej wypoczęta i rozjaśniona, gładka i miękka, po nałożeniu kremu efekt się wzmagał! Wzrósł również poziom nawilżenia, a o to głownie chodzi mi o tej porze roku, nawilżenie, nawilżenie i jeszcze raz nawilżenie!



Zadowolona z kuracji i jej efektów mogę Wam śmiało polecić to serum, jeśli potrzebujecie wit. C nie czekajcie tylko działajcie:). Serum do sporządzania jest naprawdę świetne, działa i pomaga, kuracja nawet 10 dniowa potrafi zdziałać cuda, u mnie na pewno! Nawilżenie, rozjaśnienie, miękkość i gładkość cery - to to co otrzymacie na początek!

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o marce zapraszam na ich stronę na Facebooku, same produkty zakupicie a Aptekach, np w Aptece Gemini - warto sprawdzić :)

Y.

23 komentarze:

  1. Uwielbiam pielęgnację z witaminą C, bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Następnym razem muszę spróbować tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka ciekawa technologia żeby witaminka C nie uciekła! Od dłuższego czasu bliżej przyglądam się tej firmie i mam na nią coraz większą ochotę. Serum z witaminą C to ciężki kawałek chleba, ponieważ większość z nich po krótkim czasie traci właściwości.. aktualnie używam Liq CC i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację :) jak będziesz miała okazję sprawdź serum!!:)

      Usuń
  4. Kuszą mnie kosmetyki z witaminą C :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka kuracja wydaje się być kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie spodziewałam się że okaże się takie fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nigdy o kuracji witaminą C. Ciekawy temat, lubię takie nowinki. :)

    OdpowiedzUsuń