Sephora Collection - MINIATURE PALETTE / + prezenty od Murrano

Nougat Donut i Cookie - sama słodycz.
Trzy nazwy, trzech najnowszych palet z kolekcji marki Sephora, powiew wiosny, powiew nowości :). Mniejszy format, który zawsze możemy zabrać ze sobą czy to do kosmetyczki czy do torebki, zmieści się wszędzie, dodatkowo paletka jest urocza z fantastycznym motywem, kolory - te najbardziej popularne, dla każdego coś się znajdzie oraz trzy idealne wykończenia: matowy, perłowy, brokatowy. 






Oto one! Kuszące palety, każda z trzema wspaniałymi cieniami, co ja lubię w tych cieniach? Kolory, niby oczywiste, ale na oczach wręcz wybuchają kolorem, pigmentację oraz trwałość - tutaj chylę czoła bo faktycznie są rewelacyjne! Marka Sephora się postarała i stworzyła naprawdę dobry produkt za niewielką cenę - 49zł za sztukę (często możemy trafić na 20% rabat wtedy 39,2zł).








Trzy wykończenia w każdej palecie, wiadomo każdy lubi inny look, cienie są bardzo miękkie, dobrze się rozprowadzają i blendują - to dla mnie niezwykle ważne. Same paletki kuszą już swoimi nazwami - cookie, donut i nougat - nazwami cieni - cream, candy, almond, honey oraz uroczym wyglądem. Motyw oka jest teraz bardzo popularny i myślę, że wielu osobom się spodoba - mi bardzo:). W środku samouczek - tutorial jak wykonać podstawowy makijaż. Jak wspomniałam paletki są niewielkie, wygodne i zmieszczą się naprawdę wszędzie! i dodam na koniec, że warto mieć wszystkie TRZY! Przyznam , że są idealne na prezent ... działajcie :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 ... a jeśli już mowa o prezentach, to sprzedam Wam informację o naprawdę świetnych produktach!
Marka Murrano to zawsze trafione prezenty , znajdziecie tutaj spory wybór, dla każdego co innego, strona jest bardzo przejrzysta, szybko i sprawnie poszukacie to czego chcecie - podarki od tych na chrzest do tych dla młodej pary,


Zamówienia realizowane są w ciągu 24h - naprawdę szybko, dodatkowo możecie również poprosić o indywidualny grawer w przypadku prezentu dla bliskich. Świetna sprawa :)

Y.

35 komentarzy:

  1. Donut ma chyba najbardziej podobające mi się kolorki, ale masz racje wszystkie kuszą! :) Ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paletki, przydałyby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kolory. Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale są urocze ;) Ale raczej nie dla mnie ;) Choć ta różowa całkiem fajnie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne paletki i wizualnie i kolory praktycznie z każdej bym wykorzystywała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te paletki :) Opakowania cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem urocze te paletki, nawet nie widziałam, ze Sephora wprowadziła je do sklepu. Mimo swojej słodkości palety mnie nie przekonały i raczej nie pozwolę sobie na ich kupno. Opakowania również nie do końca w moim typie :) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne są te paletki. Kolory są idealnie dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, ta różowa musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciężka sprawa :P. Dwie mi się podobają, ale paletek z cieniami mam dużo za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziaki z tych paletek :) I faktycznie taniutkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeurocze są te paletki! Idealne na krótkie wyjazdy lub tak jak wspominasz - na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie sie prezentują :) chciałabym spróbować brązową i różową :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezentuję się świetnie :) od razu przykuwają wzrok.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. paletki mają super opakowania! :D Kolory też bardzo ładne :D najlepsze są te brązy! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojeju bardzo mi sie spodobały teraz poczekam na jakąś promocje i będą moje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne palety, najbardziej podobają mi się te w ciepłych odcieniach złota

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się miesiąc temu nad paletką z Sephory... były wyprzedaże z serii świątecznej. Teraz żałuję, że nie kupiłam. ;) Podobają mi się kolory z różowej i beżowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię cienie z Sephory i naprawdę często po nie sięgam :D

    OdpowiedzUsuń