Zimowe naturalne mydło - YOPE

Grudzień! Czas świąt! Ten magiczny czas - mój ulubiony!
W kosmetycznym świecie (i nie tylko) zaczyna się czyste szaleństwo, marki prześcigają się w wydaniu jak najpiękniejszej świątecznej wersji swojego kosmetyku, a my popadamy w szał i kupujemy wszystko jak leci :) nieprawdaż?! Ja osobiście chciałabym wszystko! Jak zobaczyłam świąteczną, zimową wersję mydła YOPE - wiedziałam, że muszę ją mieć i to jak najszybciej:).





Marki i produktów nie muszę Wam przedstawiać, znacie na pewno i myślę, że większość bardzo je lubi, są to naturalnie niezwykłe produkty, bez: PRB, SLS, SLES, PEG. Bardzo lubię ich produkty, najczęściej sięgam po mydła: mają cudowne zapachy, pięknie wyglądają i są niezwykle wydajne. 



Zimowe, naturalne mydło pachnące świętami, pięknie wygląda. Wizualnie dla mnie rewelacja, zima na całego! Jest śnieg, są choinki, narty, czego tutaj chcieć więcej? Złoto czerwona aura dopełnia całości :).  W łazience, bądź kuchni zdecydowanie wygląda pięknie. I zapach? najważniejsze! Połączenie migdałów, kokosa, cynamonu i pomarańczy - wszystkie świąteczne składniki w jednej butelce ... i ten kokos! Oszalałam jak to zobaczyłam, przy myciu zapach mocny i intensywny, długo utrzymuje się na dłoniach, ale powiem Wam, że dla mnie przy użyciu trochę za mocny. Kwestia gustu oczywiście :). Mydło w płynie wzbogacone jest o naturalne oleje ze słodkich migdałów i orzechów macadamia - odżywiają, nawilżają, regenerują - i to czuć! Naprawdę!
Butla 500ml - koszt ok 24zł. :)

Kochacie Święta? Zimowe mydło jest dla Was! Gwarantuję, że Was oczaruje!


41 komentarzy:

  1. Kocham wszystko co kokosowe. Ten zapach jest bardzo kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie używam wersji Wanilia i cynamon ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę kupić, uwielbiam zimowe zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie fajne zimowe opakowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie firme YOPE. Podoba mi sie ta zimowa odsłona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Że ja ich wcześniej nie widziałam :D, jutro muszę nadrobić i się po nie wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zimowo świąteczne zapachy zawsze przyjemnie mi się kojarzą, koniecznie muszę dorwać to mydełko!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Ja uwielbiam takie zimowo-świąteczne klimaty :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, podoba mi się, opakowanie też bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam je zamowic ale mam mydel od groma wiec nie zamaialam

    OdpowiedzUsuń
  12. O, zimowa edycja !!! Produkty Yope od dawna mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowania tych produktów są piękne 😍
    Zapraszam DO siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądają. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba się na nie skuszę! Same pozytywy słyszę o tej marce, a jeszcze nic nie miałam :)
    Dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądają rewelacyjnie. Lubię ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem bardzo ciekawa, jak pachnie, bo brzmi mega kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow!! Chętnie bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. No ja czajnik się czaiłam czy je kupič a teraz żałuję, bo promo sie skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  20. mialam je kupic ale jeszcze nie zuzylam innych dlatego odpuscilam

    OdpowiedzUsuń
  21. Looks good!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń
  22. Hm, powiem szczerze, że pomimo ogromnej popularności Yope nie miałam jeszcze żadnego ich mydła. ;)

    OdpowiedzUsuń