Nivea - Olejek w kremie do rąk - kwiat wiśni i olejek jojoba

Przypominam o małym rozdaniu - niespodziance -> klik

Zawsze kiedy zaglądam do swojej toaletki jestem w szoku ile kremów do rąk posiadam, a ciągle to przybywają nowe, moja mała kolekcja cały czas się powiększa, a ostatnio doszedł do niej nowy krem marki Nivea, nie byle jaki, ponieważ to olejek w kremie o zapachu kwiatu wiśni.



Byłam zachwycona z takiej formy kremu, używałam jej po raz  pierwszy, olejek w kremie to prawdziwa rewelacja i .. rewolucja! Koniec z tłustymi kremami, które wchłaniają się mega długo, tutaj tego nie uświadczycie :). Krem, a właściwie olejek w kremie ma bardzo delikatną, lekką konsystencję, szybko się wchłania, nie tłuści i się nie lepi. Niewątpliwy plus!


Oprócz działania oczywiście, warto zwrócić uwagę też na silne nawilżenie i to, że dłonie długo pozostają miękkie i gładkie, dodatkowym atutem kremu jest zapach, delikatny i prawdziwy - zero sztuczności. Jednak to co mnie najbardziej urzekło to opakowanie - bardzo ładne i estetyczne, od razu wpadło mi w oko, przyciąga uwagę. Jest miękkie, wiec produkt łatwo się wydobywa, jest matowe i niezwykle wpasowuje się w dłoń. Rzadko spotykam kremy do rąk, gdzie tak chwalę opakowania - tutaj byłam pozytywnie zaskoczona i zadowolona:).


Na rynku pojawił się świetny produkt - olejek w kremie, który nawilża, działa cuda i ładnie pachnie, a jego opakowanie na pewno zachwyci niejedną z Was ! :) Dawno nie używałam tak dobrego kosmetyku ! Sięgnę po niego jeszcze nie raz! oj na pewno!

Y.

19 komentarzy:

  1. Mam go i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W jednym z pudełek dostałam olejek w balsamie :) ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nie miałam jeszcze takiego kremu a raczej olejku. :D
    Muszę się zanim rozejrzeć. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie próbowałam :) Ale Nivea to nivea - zawsze spoko! ;) Na pewno kiedyś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten kremik <3 Też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię produkty Nivea, jednak tego konkretnego kosmetyku jeszcze nie miałam, mimo że szata graficzna zdecydowanie przyciąga wzrok :) Jednak mam tyle innych kremów do rąk, że nie wiem, kiedy się z nich odkopię, by sięgnąć po coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam ich całą masę a ciągle to zdobywam nowe;)

      Usuń
  7. Fajne opakowanie. :) Wygląda kusząco, tylko boję się, żeby nie pachniał za bardzo Niveą. ;)

    OdpowiedzUsuń