Nowa kampania Le Petit Marseillais - #ambasadorka LPM #swiezoscLPM

Hejo!
Nowa kampania marki  Le Petit Marseillais i nowa paczka ambasadorska! Przyznam, że to uwielbiam, uczucie niepewności przy rekrutacji, radość przy zakwalifikowaniu, oczekiwanie na paczkę i ta niespodzianka gdy paczka nadchodzi, bo zawsze jest okazała!




Nowa kampania skierowana do ambasadorek, zachęca, aby zabrały swoje przyjaciółki do świata  Le Petit Marseillais, w paczce zostały przygotowane dwa zestawy zawierające dezodorant i żel pod prysznic (kwiat pomarańczy, biała brzoskwinia i nektarynka). Jest zachęca to poznania nie tylko marki ale i jej nowości jakimi są dezodoranty, żele pod prysznic zna już chyba każdy :).


Paczka prezentuje się tak! Przyznacie, że cieszy oko i jest naprawdę okazała :). Jestem z niej zadowolona, bo od kiedy dezodoranty pojawiły się na drogeryjnych półkach koniecznie chciałam je sprawdzić i tak oto jest okazja! Dla siebie wybrałam zestaw z kwiatem pomarańczy.




Dezodoranty to nowość w portfolio marki, dlatego chęć do przetestowania była ogromna, są bardzo delikatne, oparte na działaniu olejku z szałwii i wzbogacone o składniki, które znajdują się również w żelach pod prysznic. Zatrzymują na skórze świeżość, która jest wyczuwalna dzięki masłu shea, i minerałom morskim. Przede wszystkim przyznam, że dezodoranty wyglądają wizualnie naprawdę świetnie, długie, smukłe i kolorowe, cieszą oko i zachęcają do skorzystania. A jak z działaniem? Pachną bosko i rewelacyjnie przedłużają moc żelu pod prysznic, byłam zdziwiona, że zapach może utrzymywać się aż tak długo :). Bardzo dobrze neutralizuje zapach potu, jednak nie ma działania antyperspirantu, ale nie oczekiwałam tego więc nie było rozczarowania. Może jednak u którejś z Was się sprawdzi, ja używam klasycznie antyperspirantu a dezodorant pryskam dodatkowo, tak mi pasuje.



Żele pod prysznic, tutaj nie muszę się za dużo rozpisywać, pisałam o nich kilkukrotnie, piękny zapach, który utrzymuje się niezwykle długo na skórze, bardzo wydajny, cudowne opakowanie i działanie - dobrze oczyszcza, pozostawia cudny zapach na skórze, nawilża. Same plusy :) 
Osobiście czekam już na nowe wersje zapachowe ! 

Jestem bardzo zadowolona z paczki ambasadorskiej i możliwości podzielenia się przyjaciółką i przetestowania nowości jakimi są dezodoranty, ich wygląd i zapach są rewelacyjne, działanie także - jak macie okazje sprawdźcie je koniecznie :)

#ambasadorkaLPM #swiezoscLPM

23 komentarze:

  1. Ja jakoś średnio lubię tą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten żel kwiat pomarańczy, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiej pięknej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dezodoranty mogłabym spróbować, ale jakoś szczególnie mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię tej marki, więc już przestałam zgłaszać się do tych testów. Mam pecha, że potem czytam same ochy i achy, a u mnie buble :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo często kupowałam ich produkty, i ani razu się nie zawiodłam:)

      Usuń
  6. Ja jakoś nie używam ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam i dezodoranty pięknie pachną.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka rzeczywiście jest imponująca

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, ciekawe te dezodoranty. :) Żele jakieś już miałam z LPM, ale nie zachwyciły mnie. Pomimo wszystko, zawsze jak wchodzi jakiś nowy, ciekawy zapach to kuszę się. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście sięgam po antyperspiranty, więc ciężko mi się zabrać za testowanie :p Ale moja przyjaciółka była zadowolona jak przekazałam jej zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemny zestaw! Żele LPM bardzo sobie chwalę i regularnie po nie sięgam, a antyperspiranty z przyjemnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzoskwinia i nektarynka musi bosko pachnieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zapachy brzmią mega zachęcająco :) Dezodorant też mnie kusi, ale u mnie mało które się sprawdzają i boję się testować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam z tym problem, mało co się u mnie sprawdza ;-)

      Usuń
  14. Bardzo fajny zestaw :) sama jeszcze nie wypróbowałam kosmetyków tej marki ale zapachy żeli brzmią świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ich dużo więcej i naprawdę pachną pięknie;)

      Usuń
  15. Próbowałam już trzy zapachy. Mój ulubiony - podobnie jak żel - to:
    http://www.le-petit-marseillais.pl/sk%C5%82adnik/biala-brzoskwinia

    OdpowiedzUsuń