Kokosowa Bielenda - od偶ywcze mas艂o i olejek do cia艂a 馃尨

Lato
Ju偶 prawie koniec, ale nie ma tego z艂ego ... jesie艅 te偶 bardzo lubi臋! Zmiana klimatu, aury, zmiana garderoby, kosmetyk贸w! Wszelkie zmiany s膮 dobre i trzeba je po prostu przyj膮膰 :). Jesie艅 ma sw贸j urok, niepowtarzalny, te偶 j膮 lubicie ?

Na ko艅c贸wce chc臋 pokaza膰 m贸j ulubiony kokosowy duet od Bielendy, to 偶e jestem uzale偶niona od kosmetyk贸w kokosowych mo偶na 艂atwo zauwa偶y膰, wszystko do mnie trafia! Tak ju偶 mam :)
Aksamitne kremowe mas艂o do cia艂a wzbogacone o naturalny olej kokosowy oraz karaibski od偶ywczy olejek do cia艂a! Duet idealny, nie do przebicia!



Produkty na pewno kojarzycie i znacie, s膮 do艣膰 popularne!  W przypadku mas艂a - Wega艅ska, przyjazna wersja, sk艂ad bardzo dobry jak na taki produkt, znajdziemy tutaj sk艂adniki pochodzenia ro艣linnego, 偶adnych surowc贸w pochodzenia zwierz臋cego.

  
Bielenda wypu艣ci艂a ca艂膮 seri臋 wega艅skich mase艂, ja oczywi艣cie zdecydowa艂am si臋 zacz膮膰 przygod臋 od wersji koksowej, jest to idealny spos贸b na popraw臋 wygl膮du i kondycji sk贸ry ca艂ego cia艂a w przyja藕ni z natur膮. Dzi臋ki du偶ej zawarto艣ci naturalnych sk艂adnik贸w olejowych oraz antyoksydant贸w, mas艂o aktywnie dba o sk贸r臋, uj臋drnia, nawil偶a i uelastycznia j膮. Mas艂a u偶ywam przez ca艂y rok, najcz臋艣ciej si臋gam po nie jesieni膮 i zim膮, ale tego lata Bielenda towarzyszy艂a mi bardzo intensywnie. Bardzo si臋 z ni膮 polubi艂am, poniewa偶 mas艂o jest g臋ste i tre艣ciwe, bardzo wydajne, konsystencja prawdziwie aksamitna, rozprowadza si臋 idealnie, wr臋cz sunie po sk贸rze!


Mas艂o oczywi艣cie jest bia艂e, nie brudzi, nie lepi si臋 i nie pozostawia 偶adnych smug! A zapach ? Prawdziwy kokos! 呕adna pinacolada czy wi贸rki kokosowe, tylko najprawdziwsza, mocna kokosowa wersja, taka jak膮 ja uwielbiam! Na ciele utrzymuje si臋 przez pewien czas potem niestety si臋 ulatnia.
Bardzo lubi臋 nak艂ada膰 go na sk贸r臋, dostaje ona mocny zastrzyk nawil偶enia i od偶ywienia, jest mi臋kka, g艂adka i aksamitna! to jest to! 


Karaibski olejek do cia艂a! Bardzo przypad艂y mi do gustu inne wersje olejk贸w od Bielendy, jak na rynku pojawi艂a si臋 kokosowa opcja wiedzia艂am, 偶e b臋dzie moja. Za co tak lubi臋 te olejki ? Faktycznie dobrze wsp贸艂graj膮 z moj膮 sk贸r膮, maj膮 wyj膮tkowe w艂a艣ciwo艣ci od偶ywcze i nawil偶aj膮ce, poprawiaj膮 j臋drno艣膰 i elastyczno艣膰, dzi臋ki nim dbanie o sk贸r臋 staje si臋 niezwykle przyjemne. Wygodna forma aplikacji jest tutaj podstaw膮, rozpylam olejek na sk贸r臋 i rozsmarowuj臋 d艂oni膮, wch艂ania si臋 do艣膰 d艂ugo, ale nie przeszkadza mi to ani troch臋, bo g艂adko艣膰 i mi臋kko艣膰 sk贸ry mi to rekompensuj膮.



Olejek wizualnie to dla mnie pe艂nia lata i wakacji, lubi臋 na niego patrze膰, na sklepowej p贸艂ce wygl膮da rewelacyjnie. Aplikacja wygodna, pompka dzia艂a sprawnie i si臋 nie psuje! Zapach kokosowy raj! na sk贸rze mocno i d艂ugo wyczuwalny, jak czasem po艂膮cz臋 go z kokosowym 偶elem pod prysznic, albo z inn膮 piel臋gnacj膮 to jest dopiero petarda! Lubi臋 jego dzia艂anie!

A dlaczego tak kr臋c膮 mnie te kokosowe cuda?
Zapach! Jestem od niego uzale偶niona, wszystko co koksowe mnie po prostu kr臋ci, mog艂abym u偶ywa膰 i mie膰 go wsz臋dzie! Wygl膮d! co艣 jest w tym orzechu, 偶e mi si臋 niezwykle podoba! W艂a艣ciwo艣ci. Nie od dzi艣 wiadomo, 偶e kokos to istna bomba w艂a艣ciwo艣ci od偶ywczych dla naszej sk贸ry, wyci膮gi z kokosa to istna porcja nienasyconych kwas贸w t艂uszczowych, regeneruj膮cych i silnie nawil偶aj膮cych. Kokos ma bardzo mocne w艂a艣ciwo艣ci rozja艣niaj膮ce, wyg艂adzaj膮ce i nawil偶aj膮ce, wnika mocno w g艂膮b sk贸ry, odnawia naturaln膮 barier臋 ochronn膮, uzupe艂nia niedobory lipid贸w. 


Kto zna ten duet ? a kto jest takim samym fanem kokosa jak ja :)? Chwalcie si臋 :)
Y.

63 komentarze:

  1. Nie przepadam za kokosowymi zapachami, ale nie mo偶na odm贸wi膰 tym produktom uroku ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. mmmm uwielbiam takie kokosowe zapachy! mam oko na te wega艅skie mas艂a Bielendy :-)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Lubi臋 ten duet, r贸wnie偶 uwielbiam zapach kokosa :) Kochana wypr贸buj kokosowy 偶el pod prysznic z Yves Rocher - cuuudo ! :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Jak czuje zapach kokoska od razu mam ochot臋 dan膮 rzecz zje艣膰. :D

    OdpowiedzUsu艅
  5. Uwielbiam ten zapach w kosmetykach :). Mas艂o bym przygarn臋艂a :P

    OdpowiedzUsu艅
  6. Oj na mase艂ko mnie kusisz :D Ja mam jeszcze inn膮 kokosow膮 Bielend臋-olejek w kremie do cia艂a,jest w tubie :) Jest takie cudowne,mam drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam si臋 na ten olejek w kremie :) kusi mnie mocno!

      Usu艅
  7. Jeszcze nigdy nie u偶ywa艂am produkt贸w z Bielendy, ale chyba czas si臋 skusi膰, bo coraz wi臋cej o nich s艂ycha膰. :)
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. Uwielbiam kosmetyki z zawarto艣ci膮 KOKOSA :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. chc臋 je chc臋 je chc臋臋臋臋 jeee:D

    OdpowiedzUsu艅
  10. Kocham kokos :) Je偶eli chodzi o te dwa produkty, to stawiam na olejek :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Szczerze m贸wi膮c nie jestem fank膮 zapachu kokosa, ale lubi臋 produkty na ich bazie bo sk贸ra si臋 z nimi bardzo lubi. To mas艂o mia艂am i uwielbiam, a teraz kusisz tym olejkiem :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Olej kokosowy szczerze uwielbiam w piel臋gnacji, ale nie znosz臋 zapachu kokosa, kt贸ry zazwyczaj ma ma艂o wsp贸lnego z prawdziwym zapachem, ale mo偶e te kosmetyki jednak by mi przypad艂y do gustu skoro znalaz艂a艣 zapach prawdziwego kokosa :D
    Zapraszam na konkurs u mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Mam olejek, kupi艂am teraz na promocji :D i nie mog臋 si臋 ju偶 go doczeka膰!

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ja niestety nie znam ale wygl膮da zach臋caj膮co, a jak pomy艣l臋 o tym kokosie to mmmmm;)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Uwielbiam kokos! z ch臋ci膮 przygarn臋艂abym to cude艅ka :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsu艅
  16. Produkt贸w nie znam i jeszcze mnie to dziwi... Uwielbiam wszystko co kokosowe :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Mase艂ko z przyjemnoi艣ci膮 bym pozna艂a. :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Fajne propozycje, szczeg贸lnie, ze lubie kokosik <3

    OdpowiedzUsu艅
  19. Ja uwielbiam mas艂o kokosowe do cia艂a z Ziai, kt贸re pachnie jak Rafaello.

    OdpowiedzUsu艅
  20. U mnie r贸偶nie bywa z jadalnymi zapachami, ale kokosa raczej lubi臋 o ile nie jest chemiczny :D To mas艂o mocno mnie kusi bo sam wygl膮d zach臋ca - na pewno wypr贸buj臋 jak tylko zu偶yj臋 zapasy :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. ja te偶 jestem wielk膮 fank膮 zapachu kokosa :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Hi dear, you have a fantastic blog:) I really like it!
    Do you want to follow each other? Let me know!
    Have a nice day,
    xoxo
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsu艅
  23. To mase艂ko bardzo lubi臋 teraz musz臋 skusi膰 si臋 i na olejek :)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Przyznam szczerze, 偶e to Palmer's sprawi艂, i偶 uzale偶ni艂am si臋 od kokosa. Nie wiem, czy mog艂abym zdradzi膰 t臋 mark臋 z innymi produktami :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kosmetyki Palmer's :) tam ten kokos jest przegenialny :)

      Usu艅
  25. A akurat mam ochot臋 na ten olejek, jestem bardzo ciekawa jak si臋 u mnie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsu艅
  26. oj cudowny kokosowy zestaw, kt贸ry ch臋tnie bym spr贸bowa艂a

    OdpowiedzUsu艅
  27. O jeju ja te偶 uwielbiam kokosowe kosmetyki :D Ostatnio trafi艂am na balsam do ust kokosowy, kt贸ry na pocz膮tku by艂 dla mnie do艣膰 szokuj膮cy (balsam, nie pomadka, jak ja to oczywi艣cie my艣la艂am) ale potem przyzwyczai艂am si臋 do konsystencji, a cudowny zapach mi tego nie utrudnia艂 :)

    http://herbacere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  28. te mase艂ko mnie kusi艂o bardzo na promocji, ale mam jeszcze par臋 w zapasie i nie kupi艂am :(

    obserwuj臋 i zapraszam :)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Nie koniecznie przepadam za kokosem, ale tym razem ch臋tnie
    bym wypr贸bowa艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  30. zapach kokosowy to m贸j ulubiony w kosmetykach!

    OdpowiedzUsu艅
  31. nie jestem fank膮 mase艂 do cia艂a...jedyna firma kt贸re jmas艂o uwielbiam to Cuccio, bo nie zostawia takiej t艂ustej warstwy :)

    OdpowiedzUsu艅
  32. Absolutnie uwielbiam form臋 Bielend臋 i tak smao jak Ty szaleje na punckcie kokosowych produkt贸w :) Buziaki

    OdpowiedzUsu艅
  33. Uwielbiam kosmetyki o zapachu kokosa, mam do nich s艂abo艣膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  34. R贸wnie偶 lubi臋 jesie艅 :) Wymienionych kosmetyk贸w nie mia艂am okazji testowa膰 ale mgie艂ka bardzo mi si臋 spodoba艂a.

    OdpowiedzUsu艅
  35. Uwielbiam takie kokosowe zapachy :) Tych produkt贸w jeszcze nie mia艂am, cho膰 kusz膮 bardzo ;) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsu艅
  36. r贸wnie偶 lubi臋 kokosowe kosmetyki :) na to mas艂o z ch臋ci膮 skusi艂abym si臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  37. kiedy艣 lubi艂am kokosowe kosmetyki, ale ostatnio jako艣 mi nie pasuj膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  38. Lubi臋 kokos wi臋c i Bielenda kokosowa r贸wnie偶 bym mi s艂u偶y艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  39. Uwielbiam kokosowe kosmetyki, teraz jednak musz臋 zu偶y膰 zapasy zanim kupi臋 co艣 nowego ;)

    OdpowiedzUsu艅
  40. Te偶 uwielbiam kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsu艅
  41. Ja wielbicielk膮 kokosa nie jestem, ale pi臋knie wygl膮da ta butelka z olejkiem! <3

    OdpowiedzUsu艅
  42. wega艅skie ???? nie mia艂am poj臋cia; )

    OdpowiedzUsu艅
  43. Czy ja mia艂am jakiego艣 pecha i trafi艂am na felerny egzemplarz czy komu艣 jeszcze ten olejek Bielendy nie pachnie kokosem? M贸j pachnie strasznie sztucznie... jakim艣 budyniem lub co艣 takiego :(

    OdpowiedzUsu艅