馃挏 Top 5 lipca - czyli moja super 5 馃挏

Witam.
Pierwszy post na tym blogu w takim stylu, ale od czego艣 trzeba zacz膮膰, rozw贸j przede wszystkim.
Dzi艣 poka偶臋 Wam w kr贸tkim i zwi臋z艂ym wpisie moj膮 lipcow膮 super 5 kosmetyk贸w, to te,kt贸re by艂y ze mn膮 najcz臋艣ciej, najlepiej si臋 sprawdzi艂y i do kt贸rych z pewno艣ci膮 wr贸c臋 nie raz. TOP5.




Koszyczek ma艂y i zape艂niony, znajduj膮 si臋 w nim raczej letniaki, czyli te kosmetyki, kt贸rych potrzebuj臋 teraz najbardziej, cz臋艣膰 z nich jest ze mn膮 od dawna, cz臋艣膰 do 艣wie偶aki, kt贸re ju偶 zd膮偶y艂am pokocha膰, a w lipcu ta 5 by艂a moim zbawieniem. 


Mgie艂ki perfumowane do cia艂a marki Douglas Les Delices i Grace Cole - to dla nich zrezygnowa艂am z u偶ywania w贸d, jestem z tego powodu bardzo zadowolona, daj膮 orze藕wienie, ch艂odz膮, pi臋knie i d艂ugo pachn膮 - rozwi膮zanie idealne / wpis. Antyperspirant 24h marki Rituals, kt贸ry zakupi艂am wraz z ca艂ym zestawem, najmniej od niego oczekiwa艂am a okaza艂 si臋 strza艂em w dziesi膮tk臋 - pi臋knie pachnie i dzia艂a!, nie robi plam, nie brudzi, i daje uczucie komfortu i 艣wie偶o艣ci! Super! / wpis.


 Co mamy tutaj? Fluid mineralny SPF50 marki Clinique, nie umiem si臋 bez niego obej艣膰 latem, mo偶e i jest troch臋 t艂usty, ale za to skuteczny! U偶ywam go non stop! / wpis.  Fenomenalny r贸偶any tonik do twarzy Evree, r贸偶ana piel臋gnacja sprawdza si臋 u mnie idealnie, tonik przywraca pH, od艣wie偶a a nawet utrwala makija偶 / wpis. Na koniec Ulga do sk贸ry wra偶liwej - p艂yn micelarny Ziaja, z lod贸wki jest 艣wietnym produktem do demakija偶u, fajnie oczyszcza sk贸r臋 i jest przyjemny w u偶yciu, lubi臋 do niego wraca膰, a latem szczeg贸lnie :).


Kr贸tko i zwi臋藕le na temat mojej lipcowej 5! Jestem z niej dumna, zadowolona, b臋d臋 wraca艂a do niej cz臋sto i bardzo ch臋tnie. O wi臋kszo艣ci produkt贸w poczytacie we wcze艣niejszych wpisach - linki poda艂am tutaj. Zobaczymy jak to b臋dzie z kolejn膮 5 - sierpie艅 nadchodz臋!

Kto zna moich letnich ulubie艅c贸w :)?
Y.

49 komentarzy:

  1. Ja nie znam tych produkt贸w, marki i owszem

    OdpowiedzUsu艅
  2. Widz臋 m贸j aktualny p艂yn micelarny! Chyba, tak jak robisz to Ty, spr贸buj臋 u偶y膰 go w wersji sch艂odzonej - jestem bardzo ciekawa tego sposobu ;)
    PS. Czy mog艂abym Ci臋 prosi膰 o KLIK tutaj? Dzi臋kuj臋 :*

    OdpowiedzUsu艅
  3. Tonik Evree bardzo lubi臋 i obecnie go stosuj臋. Niestety mi si臋 ko艅czy i b臋d臋 musia艂a wybra膰 si臋 na zakupy po kolejny :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. "Ulga" Ziai mnie zaciekawi艂a ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Tonik z Evree te偶 bardzo lubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Dawno nie u偶ywa艂am mgie艂ek perfumowanych, a lubi艂am z nich korzysta膰 szczeg贸lnie latem. Chyba w ko艅cu musz臋 to zmieni膰.

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mgie艂ki naj mnie urzek艂y :3

    OdpowiedzUsu艅
  8. S艂ysza艂am, 偶e r贸偶ane kosmetyki to strza艂 w 10.
    Obserwuj臋 i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Nigdy nie mia艂am tych kosmetyk贸w!
    Ale na pewno si臋 na jaki艣 skusz臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Nie u偶ywa艂am 偶adnego z tych kosmetyk贸w. U mnie te偶 piel臋gnacja r贸偶ana spisuje si臋 dobrze, ale ja nie przepadam za tym zapachem.

    OdpowiedzUsu艅
  11. R贸偶any tonik evree jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsu艅
  12. 呕adnego z nich nie znam :) Mam niebiesk膮 wersj臋 toniku z Evree :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Znam jedynie tonik i bardzo go lubi臋, ju偶 powoli ko艅cz臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Ja te偶, ale na pewno wpadnie kolejne opakowanie :)

      Usu艅
  14. Nic z tych ulubie艅c贸w nie mia艂am ;D

    OdpowiedzUsu艅
  15. Ja z Magic Rose mam 2 olejki i ciekawa jestem jak si臋 sprawdz膮.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Te mgie艂ki bardzo mnie ciekawi膮... :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Nie mia艂am jeszcze okazji u偶ywa膰 偶adnego z tych produkt贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Do tej pory nigdy nie zwraca艂am uwagi na p艂yny micelarne Ziai. B臋d臋 pami臋ta膰 o Uldze, a swoje micele wrzuc臋 do lod贸wki, 艣wietny patent na upa艂y.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Daj臋 im chwil臋 na och艂odzenie i odrazu mi lepiej :)

      Usu艅
  19. Nie mia艂am 偶adnego produktu z Twoich ulubie艅c贸w, ale prawie skusi艂am si臋 na mgie艂ki Douglas po Twoim wpisie :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. warto si臋 skusi膰 :) ja si臋 ju偶 uzale偶ni艂am :)

      Usu艅
  20. Mia艂am ten r贸偶any tonik, mi艂o go wspominam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  21. 偶adnego kosmetyku nie mia艂am...

    OdpowiedzUsu艅
  22. Tonik z Evree lubi艂am, teraz mam wersj臋 pomara艅czow膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Bardzo fajne produkty ;) Wszystko bym chcia艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  24. z serii magic rose evree mam krem pod oczy i bardzo go lubi臋 i polecam:)

    OdpowiedzUsu艅
  25. nie mialam zadnego :) ale czaje sie na rituals:)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. sprawd藕 koniecznie :) zestawy s膮 w super cenach:)

      Usu艅
  26. Kosmetyk Evree jest i moim ulubie艅cem

    OdpowiedzUsu艅
  27. Mgie艂ka Grace Cole brzmi fantastycznie. Z tego co pokaza艂a艣 - znam Rituals <3

    OdpowiedzUsu艅
  28. Ten p艂yn micelarny od ZIaji musze sobie kupi膰 :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsu艅
  29. Nie znam 偶adnego z tych kosmetyk贸w :D Tonik r贸偶any w ko艅cu sobie sprawi臋, ale jeszcze tyle butelek przede mn膮 w domu :/

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Te偶 mam problem ze zbieractwem :) mno偶y si臋 tego i mno偶y, nawet nie wiem kiedy:)

      Usu艅
  30. Ale wspania艂o艣ci :) nie znam 偶adnej, ale ka偶d膮 bym przytuli艂a :D

    OdpowiedzUsu艅
  31. jestem u Ciebie na bie偶膮co, wi臋c kojarz臋 produkty z post贸w :D kusisz tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsu艅
  32. te偶 bardzo lubi臋 mgie艂ki, perfumy s膮 dla mnie za ci臋偶kie na lato.. ja na koniec lipca odkry艂am cat eye semilaca :)

    OdpowiedzUsu艅