Jak lato to tylko mgiełki! Douglas i Grace Cole.

Kto z Was latem namiętnie używa mgiełek do ciała?
Ja! i to z ogromną chęcią! :) oczywiście z wód perfumowanych też korzystam, jednak mgiełki przeważają, wiadomo! Lżejsza konsystencja, letnie zapachy, nie są tak ciężkie i gęste. Ostatnio z polecenia wpadły mi w ręce mgiełki marki własnej Douglas - Les Delices oraz marki Grace Cole - jak je zobaczyłam przepadłam.


Les delices to seria marki Douglas, jest słodka, kolorowa, pełna zabawy i posiada w swojej ofercie wiele produktów, min.: perfumowane mgiełki do ciała, te dwa słodziaki to wersja kokos - vanilia oraz jabłko w karmelu. Większa butla to natomiast elegancki kosmetyk marki Grace Cole - wersja nektarynka i grejpfrut - słodycz.


Nie trudno się domyśleć dlaczego wybrałam mgiełki serii Les Delices. Są małe i poręczne - 100ml, zmieszczą się wszędzie i zawsze mogę je mieć ze sobą, dodatkowo są naprawdę śliczne, przyciągają wzrok i uwagę. Perfumowane co jest ogromnym atutem, pięknie pachną. Kokos z vanilią - idealne połączenie, nie za ciężkie i nie za słodkie, a jabłko w karmelu pachnie równie obłędnie. Rozprowadzanie mgiełek za pomocą sprayu, produktu nie wydobywa się za dużo, nie musimy się obawiać, że mgiełka się za chwilę skończy. A jak długo się utrzymuje - rewelacja!! :)
Co mnie jeszcze zachęciło do zakupu to cena, w regularnej kosztują 19,90 zł, teraz w promocji 9,90 zł, aż żal nie zabrać ich do domu. Ja na pewno jeszcze skorzystam i zakupię ich więcej ;-).


A mgiełka, na którą się zdecydowałam przypadkiem to mgiełka od Grace Cole, zauważyłam ją na sklepowej półce i się zauroczyłam tą butlą - 250ml, więc jak widzicie całkiem sporo. Butelka elegancka, klasyczna, ale coś w niej jest, że warto się nią zainteresować. Pachnie pięknie, soczyście, owocowo i równie długo jak dwa poprzednie produkty, bo także jest perfumowana. Cena promocyjna 19,90zł, klasycznie 39,90 zł! Uważam, ze warto zainwestować i mieć ją na toaletce ;-).



U mnie mgiełkowe szaleństwo trwa i na pewno na tych produktach nie spocznę, skorzystam z letnich promocji i zaopatrzę się jeszcze w kilka butelek, bo jakoś to lato trzeba przetrwać, a nic tak nie pomaga jak połączenie piękna z pożytecznym, tak jest w przypadku tych mgiełek. Ubóstwiam je!

Szalonego dnia.
Y.

58 komentarzy:

  1. Wyglądają tak świeżo i kusząco ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tanie te mgiełki z Douglasa. Chyba na jakąś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tych mgiełek.
    Muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kupic tą z Sephory, ale jak dla mnie to ona prawie w ogóle nie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te małe mgiełki Sephora :) zielona herbata, mango, monoi! Cudo!

      Usuń
  5. Wolę perfumy od mgiełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się w nie zaopatrzę, może i ja je polubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję poznać tę serię z "Douglasa", nie da się ukryć - szata graficzna zachęca do poczynienia zakupu! Mój zmysł zapachu jednak przychylny jest jedynie wobec duetu: kokos i wanilia, reszta jakoś nie skradła mojego serca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kokos - wanilia! cudowne połączenie :)

      Usuń
  8. Ubóstwiam żel Balea o zapachu wanilii i kokosa, więc pewnie ta wersja mgiełki byłaby moim faworytem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kokos i wanilia brzmi kusząco, chociaż jakoś nigdy nie byłam przekonana do mgiełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Grace Cole mam masło do ciała o tym zapachu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie je sprawdzę;) zapach rewelacja!

      Usuń
  11. Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem jak pięknie wyglądają te mgiełki Douglas! Nie sądziłam, że takie cuda można tam dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dawno nie miałam żadnej mgiełki :) ta Grace Cole brzmi niezwykle kusząco ;) lubię słodkie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same opakowania i kolory kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełki na upalne dni są najlepsze a zwłaszcza te słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam kilka mgiełek, ale jednak czesciej używma perfum, raz a dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na Douglas, to naprawde bardzo tanie mgielki, chetnie sie im przyjże :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia :) Ta grace cole ładnie wygląda, przyznam, że ja jakoś jak mgiełki to tylko do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mgiełki, na lato są idealne!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja latem też zwykle sięgam po mgiełki do ciała. Perfumy zostawiam sobie na wieczory i to tylko na większe wyjścia jeśli chodzi o tą porę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam mgiełki latem, szczególnie te o cytrusowym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja chętnie kupuję mgiełki, ale zużywanie idzie mi trochę gorzej :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Te nowe Douglasowe muszę powąchać:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Skusiłabym się na mgiełki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też wolę używać mgiełek latem :) A te wyglądają bardzo kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta z Douglasa w wersji z kokosem musi być obłędna! :D Jak będę miała okazję to postaram się kupić :D
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też uwielbiam mgiełki na lato♥
    Matko, ta kokosowa musi pachnieć bosko ♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam zapach kokosowo-waniliowej linii z Douglasa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też uwielbiam sięgać po mgiełki latem, stosuję je nawet z lodówki - oferują ukojenie rozgrzanej skórze i piękny zapach ciału :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Grace Cole miałam balsam i żel pod prysznic i również bardzo miło wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  30. do tej pory używałam tylko mgiełki z tutti frutti, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszą pięknie pachnieć. ;-) Ja najbardziej lubię świeże zapachy, jeśli chodzi o takie mgiełki.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię mgiełki,a w okresie wakacyjnym są u mnie obowiązkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  33. rzadko kiedy sięgam po mgiełki ;P

    OdpowiedzUsuń
  34. ja w lecie nawet mgiełkami nie lubię się psikać :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo lubię takie lekkie zapachy na lato. Standardowe perfumy zazwyczaj zaczynają mi przeszkadzać.

    OdpowiedzUsuń
  36. Na trwające upały - takie mgiełki mogą okazać się zbawienne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam mgiełki, na lato idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mgiełki w lato to mój must have na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Latem uwielbiam mgielki. Chętnie siegne po te z douglas ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. jak bede w Polsce na pewno skoczę do Douglasa poniuchac te mgielki :) kokosowa nuta to cos dla mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś w sezonie letnim używałam sporo mgiełek jednak teraz jakoś poszły w zapomnienie :(

    OdpowiedzUsuń
  42. uwielbiam mgiełki :D:) ale tych akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń