馃挆 Jak lato to tylko mgie艂ki! Douglas i Grace Cole 馃挆

Kto z Was latem nami臋tnie u偶ywa mgie艂ek do cia艂a?
Ja! i to z ogromn膮 ch臋ci膮! :) oczywi艣cie z w贸d perfumowanych te偶 korzystam, jednak mgie艂ki przewa偶aj膮, wiadomo! L偶ejsza konsystencja, letnie zapachy, nie s膮 tak ci臋偶kie i g臋ste. Ostatnio z polecenia wpad艂y mi w r臋ce mgie艂ki marki w艂asnej Douglas - Les Delices oraz marki Grace Cole - jak je zobaczy艂am przepad艂am.



Les delices to seria marki Douglas, jest s艂odka, kolorowa, pe艂na zabawy i posiada w swojej ofercie wiele produkt贸w, min.: perfumowane mgie艂ki do cia艂a, te dwa s艂odziaki to wersja kokos - vanilia oraz jab艂ko w karmelu. Wi臋ksza butla to natomiast elegancki kosmetyk marki Grace Cole - wersja nektarynka i grejpfrut - s艂odycz.


Nie trudno si臋 domy艣le膰 dlaczego wybra艂am mgie艂ki serii Les Delices. S膮 ma艂e i por臋czne - 100ml, zmieszcz膮 si臋 wsz臋dzie i zawsze mog臋 je mie膰 ze sob膮, dodatkowo s膮 naprawd臋 艣liczne, przyci膮gaj膮 wzrok i uwag臋. Perfumowane co jest ogromnym atutem, pi臋knie pachn膮. Kokos z vanili膮 - idealne po艂膮czenie, nie za ci臋偶kie i nie za s艂odkie, a jab艂ko w karmelu pachnie r贸wnie ob艂臋dnie. Rozprowadzanie mgie艂ek za pomoc膮 sprayu, produktu nie wydobywa si臋 za du偶o, nie musimy si臋 obawia膰, 偶e mgie艂ka si臋 za chwil臋 sko艅czy. A jak d艂ugo si臋 utrzymuje - rewelacja!! :)
Co mnie jeszcze zach臋ci艂o do zakupu to cena, w regularnej kosztuj膮 19,90 z艂, teraz w promocji 9,90 z艂, a偶 偶al nie zabra膰 ich do domu. Ja na pewno jeszcze skorzystam i zakupi臋 ich wi臋cej ;-).


A mgie艂ka, na kt贸r膮 si臋 zdecydowa艂am przypadkiem to mgie艂ka od Grace Cole, zauwa偶y艂am j膮 na sklepowej p贸艂ce i si臋 zauroczy艂am t膮 butl膮 - 250ml, wi臋c jak widzicie ca艂kiem sporo. Butelka elegancka, klasyczna, ale co艣 w niej jest, 偶e warto si臋 ni膮 zainteresowa膰. Pachnie pi臋knie, soczy艣cie, owocowo i r贸wnie d艂ugo jak dwa poprzednie produkty, bo tak偶e jest perfumowana. Cena promocyjna 19,90z艂, klasycznie 39,90 z艂! Uwa偶am, ze warto zainwestowa膰 i mie膰 j膮 na toaletce ;-).



U mnie mgie艂kowe szale艅stwo trwa i na pewno na tych produktach nie spoczn臋, skorzystam z letnich promocji i zaopatrz臋 si臋 jeszcze w kilka butelek, bo jako艣 to lato trzeba przetrwa膰, a nic tak nie pomaga jak po艂膮czenie pi臋kna z po偶ytecznym, tak jest w przypadku tych mgie艂ek. Ub贸stwiam je!

Szalonego dnia.
Y.

64 komentarze:

  1. Wygl膮daj膮 tak 艣wie偶o i kusz膮co ;D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ale tanie te mgie艂ki z Douglasa. Chyba na jak膮艣 si臋 skusz臋 :D

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nigdy nie mia艂am tych mgie艂ek.
    Musz臋 koniecznie wypr贸bowa膰 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Mia艂am kupic t膮 z Sephory, ale jak dla mnie to ona prawie w og贸le nie pachnie :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam te ma艂e mgie艂ki Sephora :) zielona herbata, mango, monoi! Cudo!

      Usu艅
  5. Wol臋 perfumy od mgie艂ek ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Ch臋tnie si臋 w nie zaopatrz臋, mo偶e i ja je polubi臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mia艂am okazj臋 pozna膰 t臋 seri臋 z "Douglasa", nie da si臋 ukry膰 - szata graficzna zach臋ca do poczynienia zakupu! M贸j zmys艂 zapachu jednak przychylny jest jedynie wobec duetu: kokos i wanilia, reszta jako艣 nie skrad艂a mojego serca :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ub贸stwiam 偶el Balea o zapachu wanilii i kokosa, wi臋c pewnie ta wersja mgie艂ki by艂aby moim faworytem :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kokos i wanilia brzmi kusz膮co, chocia偶 jako艣 nigdy nie by艂am przekonana do mgie艂ek ;)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Z Grace Cole mam mas艂o do cia艂a o tym zapachu <3

    OdpowiedzUsu艅
  11. Musz臋 przyzna膰, 偶e jestem pod wra偶eniem jak pi臋knie wygl膮daj膮 te mgie艂ki Douglas! Nie s膮dzi艂am, 偶e takie cuda mo偶na tam dosta膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
  12. dawno nie mia艂am 偶adnej mgie艂ki :) ta Grace Cole brzmi niezwykle kusz膮co ;) lubi臋 s艂odkie zapachy :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Same opakowania i kolory kusz膮 :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Mgie艂ki na upalne dni s膮 najlepsze a zw艂aszcza te s艂odkie <3

    OdpowiedzUsu艅
  15. Te偶 mam kilka mgie艂ek, ale jednak czesciej u偶ywma perfum, raz a dobrze :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Jak na Douglas, to naprawde bardzo tanie mgielki, chetnie sie im przyj偶e :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. 艢wietne zdj臋cia :) Ta grace cole 艂adnie wygl膮da, przyznam, 偶e ja jako艣 jak mgie艂ki to tylko do cia艂a :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Uwielbiam mgie艂ki, na lato s膮 idealne!

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  19. ja latem te偶 zwykle si臋gam po mgie艂ki do cia艂a. Perfumy zostawiam sobie na wieczory i to tylko na wi臋ksze wyj艣cia je艣li chodzi o t膮 por臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  20. Uwielbiam mgie艂ki latem, szczeg贸lnie te o cytrusowym zapachu :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Ja ch臋tnie kupuj臋 mgie艂ki, ale zu偶ywanie idzie mi troch臋 gorzej :D

    OdpowiedzUsu艅
  22. Te nowe Douglasowe musz臋 pow膮cha膰:)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Skusi艂abym si臋 na mgie艂ki ;)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Te偶 wol臋 u偶ywa膰 mgie艂ek latem :) A te wygl膮daj膮 bardzo kusz膮co ;)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Ta z Douglasa w wersji z kokosem musi by膰 ob艂臋dna! :D Jak b臋d臋 mia艂a okazj臋 to postaram si臋 kupi膰 :D
    Pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsu艅
  26. Ja te偶 uwielbiam mgie艂ki na lato♥
    Matko, ta kokosowa musi pachnie膰 bosko ♥

    M贸j blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsu艅
  27. Uwielbiam zapach kokosowo-waniliowej linii z Douglasa :)

    OdpowiedzUsu艅
  28. Te偶 uwielbiam si臋ga膰 po mgie艂ki latem, stosuj臋 je nawet z lod贸wki - oferuj膮 ukojenie rozgrzanej sk贸rze i pi臋kny zapach cia艂u :)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Z Grace Cole mia艂am balsam i 偶el pod prysznic i r贸wnie偶 bardzo mi艂o wspominam.

    OdpowiedzUsu艅
  30. do tej pory u偶ywa艂am tylko mgie艂ki z tutti frutti, 艣liczne zdj臋cia :)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Musz膮 pi臋knie pachnie膰. ;-) Ja najbardziej lubi臋 艣wie偶e zapachy, je艣li chodzi o takie mgie艂ki.

    OdpowiedzUsu艅
  32. Lubi臋 mgie艂ki,a w okresie wakacyjnym s膮 u mnie obowi膮zkowe :)

    OdpowiedzUsu艅
  33. rzadko kiedy si臋gam po mgie艂ki ;P

    OdpowiedzUsu艅
  34. ja w lecie nawet mgie艂kami nie lubi臋 si臋 psika膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  35. Bardzo lubi臋 takie lekkie zapachy na lato. Standardowe perfumy zazwyczaj zaczynaj膮 mi przeszkadza膰.

    OdpowiedzUsu艅
  36. Na trwaj膮ce upa艂y - takie mgie艂ki mog膮 okaza膰 si臋 zbawienne :)

    OdpowiedzUsu艅
  37. uwielbiam mgie艂ki, na lato idealne :)

    OdpowiedzUsu艅
  38. Mgie艂ki w lato to m贸j must have na lato :)

    OdpowiedzUsu艅
  39. Latem uwielbiam mgielki. Ch臋tnie siegne po te z douglas ;)

    OdpowiedzUsu艅
  40. jak bede w Polsce na pewno skocz臋 do Douglasa poniuchac te mgielki :) kokosowa nuta to cos dla mnie :)))

    OdpowiedzUsu艅
  41. Kiedy艣 w sezonie letnim u偶ywa艂am sporo mgie艂ek jednak teraz jako艣 posz艂y w zapomnienie :(

    OdpowiedzUsu艅
  42. uwielbiam mgie艂ki :D:) ale tych akurat nie znam ;)

    OdpowiedzUsu艅
  43. Ja jednak wol臋 mocne zapachy nawet latem... :D :D Ale z ciekawo艣ci musz臋 zajrze膰 i pow膮cha膰, jak pachn膮. <3

    OdpowiedzUsu艅
  44. Nie znam jeszcze tych mgie艂ek i mam ochot臋 wypr贸bowa膰, kt贸r膮艣 z nich. Jednak p贸ki co b臋d臋 musia艂a si臋 powstrzyma膰, bo jestem na etapie uszczuplania swojej kosmetyczki, bo niechc膮cy zrobi艂 mi si臋 nadmiar kosmetyk贸w ;).

    OdpowiedzUsu艅
  45. W sam raz na nadchodz膮ce upa艂y :P

    OdpowiedzUsu艅
  46. Mgie艂ki w upalne dni to u mnie podstawa, tych jeszcze nie znam:)

    OdpowiedzUsu艅