馃憠 馃憠 Piel臋gnacja w艂os贸w z Marion Professional.

Witajcie.
Piel臋gnacji w艂os贸w u mnie na blogu ma艂o. Dlaczego? Przyznam szczerze, 偶e nie jest to m贸j konik i nie zawsze po艣wi臋cam w艂osom tyle czasu ile powinnam, oczywi艣cie, 偶e w miar臋 mo偶liwo艣ci nak艂adam maseczki, oleje, regeneruj臋, ale nie jestem zbyt cierpliwa w tej kwestii. Zawsze sobie powtarzam, 偶e to si臋 zmieni i mam nadziej臋, 偶e tak b臋dzie. Ostatnie dni po艣wi臋ci艂am na testy profesjonalnej linii do w艂os贸w marki Marion, wiec da艂am moim w艂osom niez艂y wycisk. ;-)
Sprawdzi艂am: szampon intensywnie regeneruj膮cy do w艂os贸w suchych i zniszczonych z keratyn膮 o pantenolem, od偶ywk臋 intensywnie wzmacniaj膮ca do w艂os贸w s艂abych ze sk艂onno艣ci膮 do wypadania z proteinami ry偶owymi i biotyn膮, oraz mask臋 intensywnie regeneruj膮ca z takim sk艂adem jak szampon.



Mark臋 zna艂am ju偶 wcze艣niej, nie jest mi obca, tym bardziej ch臋tnie zabra艂am si臋 do test贸w. Bardzo spodoba艂a mi si臋 profesjonalna linia Marion pod wzgl臋dem wizualnym, prosta, klasyczna, bez zb臋dnych dodatk贸w, kr贸tkie i jasne opisy. Wszystko utrzymane w jeden tonacji kolorystycznej. Jak dla mnie ogromne opakowania po 400gr, maska 450g, s膮 to spore pojemno艣ci i wystarcz膮 na do艣膰 d艂ugie u偶ywanie, tak na pewno b臋dzie u mnie. Szampon i od偶ywka maj膮 pompki, dla mnie to niezwykle wa偶ny aspekt, bo s膮 wygodne w u偶ytkowaniu, du偶y, du偶y plus :).


Zar贸wno szampon i od偶ywka sprawdzi艂y si臋 u mnie dobrze, moje w艂osy nie s膮 w z艂ej kondycji, wi臋c za bardzo nie by艂o czego naprawia膰, ale po stosowaniu zauwa偶y艂am efekty. Ca艂a linia bazuje na oleju arganowym i to wida膰, poniewa偶 w艂osy s膮 naprawd臋 mi臋kkie, 艂adnie si臋 trzymaj膮, nie sypi膮 si臋 i nie pusz膮. Nie zauwa偶y艂am nadmiernego wypadania, zero 艂upie偶u, zero uczulenia - tak trzyma膰
Linia opr贸cz tego, 偶e dzia艂a przypad艂a mi te偶 do gustu zapachem - 艂adnie pachnie, naprawd臋 przyjemnie to czu膰 na w艂osach, oraz konsystencj膮 - do艣膰 rzadka, ale produktu nie trzeba przesadnie du偶o nak艂ada膰, przez co jest wydajny.


Z mask膮 by艂 u mnie ma艂y problem, bo nie zawsze chcia艂o mi si臋 j膮 nak艂ada膰 regularnie, ale gdy ju偶 si臋 zmusi艂am i na艂o偶y艂am czu艂am satysfakcj臋 :). Po zmyciu w艂osy by艂y w dobrej kondycji, mi臋kkie, 艂adnie si臋 rozczesywa艂y i nie pl膮ta艂y. Maska jak ca艂a linia zapachowo - g贸r膮, konsystencja bardzo bogata i g臋sta, trzeba si臋 do niej przyzwyczai膰, ale nie ma problemu z nak艂adaniem i o to chodzi.


Powiem Wam, 偶e marka Marion mnie szczerze zaskoczy艂a! Dobre, profesjonalne produkty, pojemno艣ciowo- du偶e, w dobrej cenie - ok 10 z艂 za produkt. Faktycznie dzia艂aj膮 i przynosz膮 efekty, w艂os jest wzmocniony, mi臋kki, nie wypada - ja jestem zadowolona z efektu. Jak wspomina艂am nie jestem zbyt dobra w te klocki je艣li chodzi o piel臋gnacj臋 w艂os贸w, ale ta linia spe艂nia swoje podstawowe zadania, ja jestem szcz臋艣liwa i ch臋tnie jeszcze po ni膮 si臋gn臋! Warto!

Y.

52 komentarze:

  1. Super, 偶e kosmetyki si臋 sprawdzi艂y!
    Ten szampon mnie bardzo zaciekawi艂 i raczej si臋 na niego skusz臋.
    Bo daje takie efekty jakich w艂a艣nie szukam :)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. czyta艂am ju偶 o tej serii, wygl膮da bardzo interesuj膮co

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cz臋sto widuj臋 t臋 mark臋 na blogach, ale nic z niej nie mia艂am, jak dot膮d.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Nie znam tych kosmetyk贸w, ale lubi臋 takie du偶e pojemno艣ci, bo szampony, od偶ywki i maski to u mnie id膮 jak woda :-)

    OdpowiedzUsu艅
  5. o, ja r贸wnie偶 mam ten zestaw :D i w艂a艣nie zabieram si臋 za pisanie recenzji :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Nie mia艂am nigdy nic z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo ciekawa seria,
    Ch臋tnie bym j膮 wypr贸bowa艂a

    OdpowiedzUsu艅
  8. Nie si臋gam po t臋 mark臋 cz臋sto, ale kilka produkt贸w do w艂os贸w lubi臋. Tych jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Super, 偶e si臋 u Ciebie sprawdzi艂y :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ja dopiero zaczynam ich u偶ywac:P Mam nadziej臋, 偶e si臋 sprawdz膮 u mnie r贸wnie dobrze :)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Co艣 nowego dla mnie ;) Fajnie prezentuje si臋 ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsu艅
  12. Fajnie 偶e si臋 sprawdzi艂y :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. nie znam kosmetyk贸w, ale wydaj膮 si臋 by膰 do艣膰 fajne :)

    OdpowiedzUsu艅
  14. Tej serii kosmetyk贸w jeszcze nie mia艂am, ale kiedy艣 bardzo lubi艂am ich serum do w艂os贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  15. Nie wiem czy moje w艂osy by艂yby zadowolone. Nie przepadaj膮 za keratyn膮 i proteinami.

    OdpowiedzUsu艅
  16. W艂a艣nie rozgl膮dam si臋 za nowym szamponem i chyba mnie przekona艂a艣, abym rozejrza艂a si臋 gdzie mog臋 zakupi膰 stacjonarnie Marion w okolicy, bo my艣l臋, 偶e sprawdzi艂by si臋 na moich w艂osach. :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Widzialam nawet kiedy艣 w Biedronce;) znajdziesz na pewno!

      Usu艅
  17. S艂abo dost臋pne s膮 produkty

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. U mnie w Toruniu na szcz臋艣cie widzialam juz kilkukrotnie;)

      Usu艅
  18. Lubi臋 produkty Marion. ;) Moim hitem jest p艂yn do prostowania w艂os贸w, ale tylko dla os贸b prostujacych w艂osy. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  19. mnie tez zaskoczy艂a, bardzo dobry zestaw,
    pr贸bowa艂a艣 seri臋 z aktywnym w臋glem? bardzo dobra

    OdpowiedzUsu艅
  20. Kiedy艣 mia艂am jakie艣 ich serum do w艂os贸w, ale niestety 艣rednio si臋 u mnie sprawdza艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Nie znam tych kosmetyk贸w ;) podobaj膮 mi si臋 du偶e opakowania z pompk膮 - na plus. Super, 偶e si臋 u Ciebie sprawdzi艂 ten zestaw!

    OdpowiedzUsu艅
  22. mimo 偶e moje w艂osy s膮 bardzo zniszczone tego typu posty omijam bo mnie tematyka w艂os贸w nudzi mimo to zmusi艂am si臋 do przeczytania tego postu bo by艂 kr贸tki i jestem mi艂o zaskoczona kr贸tki ciekawy i na temat nie by艂o zb臋dnego gadania to co powinno by膰 powiedziane by艂o bardzo fajnie mi si臋 czyta艂o ma艂o tego te produkty tak mnie zainteresowa艂y 偶e a偶 chyba zakupi臋 oby wi臋cej post贸w o tematyce kt贸ra mnie nie interesuje si臋 tak fajnie czyta艂a mi艂ego poranka pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Dzi臋kuj臋:) tez zdecydowanie wol臋 kr贸tkie, tre艣ciwe i zwi臋z艂e wpisy:) milego dnia ❤

      Usu艅
  23. Bardzo ciekawe produkty :D
    Kojarz臋 t臋 firme Marion :D Zawsze by艂am z niej zadowolona :)

    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  24. a w艂a艣nie rozpocz臋艂am testowanie tych produkt贸w :)

    OdpowiedzUsu艅
  25. Produkt贸w do w艂os贸w tej marki nie mia艂am, ale teraz testuje produkty do twarzy i te偶 pozytywnie mnie zaskakuj膮.

    OdpowiedzUsu艅
  26. Nie pami臋tam kiedy ostatnio mia艂am kosmetyk tej marki :)

    OdpowiedzUsu艅
  27. U mnie z piel臋gnacj膮 w艂os贸w jest dok艂adnie tak samo jak u Ciebie ;) Fajnie, 偶e jeste艣 zadowolona :)

    OdpowiedzUsu艅
  28. O, u偶ywa艂am ju偶 produkt贸w firmy Marion, aczkolwiek nie pami臋tam, jak si臋 sprawdzi艂y. Pewnie r贸wnie dobrze, jak te. :)
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  29. Musz臋 si臋 w ko艅cu zabra膰 za porz膮dn膮 piel臋gnacj臋 moich niesfornych w艂os贸w.

    OdpowiedzUsu艅
  30. bardzo lubi臋 ich od偶ywki w sprayu ;)

    OdpowiedzUsu艅
  31. Kosmetyki prezentuuj膮 si臋 艣wietnie, niewiedzia艂膮m, 偶e Marion wypu艣ci艂 do sprzeda偶y tak膮 linie kosmetyk贸w. Ch臋tnie pozna艂abym szampon z tej serii. :)

    OdpowiedzUsu艅
  32. kiedy艣 fank膮 marion nie by艂am ale w ko艅cu si臋 do tej marki przekona艂am ;D

    OdpowiedzUsu艅
  33. Nie znam tych produkt贸w, ale szampon dla blondynek, fioletowy, stosuj臋 od lat - 艣wietny!

    OdpowiedzUsu艅
  34. Tych produkt贸w jeszcze nie mia艂am, ale firm臋 bardzo lubi臋:)

    OdpowiedzUsu艅