Sephora nawilżający i orzeźwiający żel do ciała z aloesem 👉 👉

Body Jelly! Galaretka do ciała! Ale to brzmi :)
Uwielbiam takie kosmetyki, nie oczywiste, nietuzinkowe, niepowtarzalne. 
Taki właśnie jest nawilżający i orzeźwiający żel do ciała, albo jak ja go po prostu nazywam galaretka. Tak wygląda, taką ma konsystencje i zapach - dosłownie wszystko przypomina mi galaretkę ;-). Marka Sephora na lato uraczyła nas soczystym orzeźwieniem! Chwała im.



Produkt marki Sephora można znaleźć w perfumeriach już od dłuższego czasu, ja też mam go już trochę u siebie, ale dopiero teraz go doceniłam! W te upalne dni i noce jest niezastąpiony, ratuje mi skórę, chłodzi, orzeźwia i nawilża - wszystko czego teraz potrzebuję. 


Jak widzicie typowa galaretka, przeźroczysta konsystencja (opakowanie mocno pomarańczowe, co dla niektórych może być mylące), dość rzadka, powiedziałabym nawet, że bliżej jej do płynnej. Opakowanie mieści w sobie 200ml żelu, jest ładne, estetyczne, letnie po prostu. A sam produkt? 
Można powiedzieć, że jest to kosmetyk o właściwościach kremu czy balsamu z konsystencją żelu
Dobre rozwiązanie!


Szczególnie teraz latem, kiedy skóra potrzebuje mocnego i silnego nawilżenia, i delikatnej konsystencji, która szybko się wchłonie, taka własnie jest galaretka. Wchłania się momentalnie, nie tłuści i nie brudzi, uczucie nawilżenia zostaje na długo. Dodatkowym atutem jest mocny, orzeźwiający zapach, który unosi się nad skórą - ja go uwielbiam! :). Dodatkowo powiem, ze żel wzbogacony jest o ekstrakt z aloesu i kaktusa, co nasza skóra powinna przyjąć z wdzięcznością
Ja stosuję galaretkę kilka razy dziennie i nawet czasem w nocy, chowam ją do lodówki, a to uczucie po nałożeniu nie do opisania - chłodny, zimny kompres dla skóry, dodatkowo wzbogacony o silne nawilżenie.  Jest MOC.


Latem, bardzo cieszę się z takich kosmetyków. Są zbawiennie i często niedoceniane. Uwierzcie mi, że ta galaretka do ciała działa cuda! Chłodna, pachnąca, orzeźwiająca i dodatkowo pielęgnuje. Czego teraz chcieć więcej ? Może tylko lemoniady do kompletu :)

I jak ?
y.

63 komentarze:

  1. Narobiłaś mi takiej ochoty na galaretkę, że pójdę wysmarować się swoim aloesem w żelu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i pamiętaj, że czekam na Ciebie :)

      Usuń
    2. Uważaj co mówisz, bo dwa razy nie trzeba mi powtarzać 😂😂😘😘

      Usuń
  2. Fajny ten żel!
    Muszę go koniecznie zakupić! :)
    Zapraszam do mnie:
    https://anastyle14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam aloesowy dodatki, chętnie bym wypórbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Formuła galaretki wygląda niezwykle kusząco! Świetny kosmetyk na lato, gdy każdy standardowy krem lub balsam okazuje się być zbyt obciążający! Jestem bardzo ciekawa zapachu tego cuda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie, żebym mogła smarować się teraz czymś gęstym i lepiącym. Te zostawiam na zimę 😊

      Usuń
  5. Wydaje się naprawdę super ;) Ja teraz w okresie letnim używam żelu aloesowego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałby mi się taki galaretkowy żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, przydałaby się dzisiaj taki żel prosto z lodówki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. orzeźwiający zapach jest idealny, gdy panują takie skwierczące upały:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pierwszy rzut oka myślałam, że to The Body Shop Grapefruitowy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. cudeńko :) widzę że konsystencja taka jak w żelu aloesowym, super wygoda w stosowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam galaretkę do ciała z perfecty, była peelingująca, o zapachu kiwi. Sama galaretka była zielona, a drobinki czarne, więc z wyglądu też przypominała ten owoc :D aż miało ochotę się ją zjeść! A co do tej galaretki - żel aloesowy zawsze cenię, moja skóra go uwielbia ;) Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  12. faktycznie wydaje się idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale ta galaretka wygląda super!! narobiłaś mi na nią smaka, tym bardziej że ma w składzie lubiany przeze mnie aloes

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj przydałby mi się teraz w te upały taki kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z tym trzymaniem w lodówce. Nie wiedziałam, że Sephora ma w ofercie coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę się w końcu wybrać do sephory

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie bym wypróbowała, brzmi świetnie, szczególnie w te upały!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba się przejdę do sklepu i kupię, bo chętnie bym wypróbowała :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  19. skusiłabym się gdzybym miała Sephorę w poblizu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaserwowałabym sobie taką galaretkę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Żelu do ciała Sephory jeszcze nie miałam, trochę są dla mnie za drogie ich produkty. Do tego nie przekonuje mnie taka konsystencja do ciała, choć zapach na pewno jest super na lato.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda jak do zjedzenia <3 Faktycznie latem warto potestować tego typu cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rozwiązanie. Ja w ten sposób stosuje żel aloesowy. Wczoraj dostałam próbkę tej galaretki do zakupów. Dzisiaj ją sprawdze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo wygląda super! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ale mi narobiłaś ochoty! ;-) również uwielbiam wszelkie galaretki, albo pianki! :D mam bzika!

    OdpowiedzUsuń
  26. jeju jeju ale to fantastycznie wygląda!!!! Te kosmetyki made in Sephora potrafią pozytywnie zaskoczyć

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo kusi ta galaretka, już sobie wyobrażam jak pięknie pachnie:)Muszę kiedyś wpaść do Sephory obejrzeć to cudeńko, może się na nią skuszę:)obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki fajny, przezroczysty! Chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam, ale pewnie sama bym teraz doceniła - te upały męczą!

    OdpowiedzUsuń
  30. Wsadzenie galaretki do lodówki to genialny pomysł! <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Takiego orzeźwienia zdecydowanie mi brakuje! ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie taka konsystencja na lato to zbawienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wstyd się przyznać, ale ja nigdy nie byłam w Sephora :O Ten żel prezentuje się super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana koniecznie wejdź kiedyś i sprawdź te cudeńka :)

      Usuń
  34. Będąc w Sephorze nigdy nie sięgałam po ich produkty, a widzę, że warto to zmienić, coraz więcej pozytywnych opinii zbierają ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. chyba muszę wybrać się do Sephory ;) odwiedzając tę drogerię nie zwróciłam uwagi na ich produkty :) teraz żałuję i już wiem, że muszę nadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam tę galaretkę w próbkach z Sephory. Muszę ją wyciągnąć i przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak tylko przeczytałam Twój wpis od razu wiedziałam zę po nią polecę do Sephory i też tak zrobiłam. Jest genialna!!! Bardzo dziękuję za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne połączenie-sephora i aloes.używam innych ich kosmetyków, a teraz akurat szukałam czegoś na podrażnioną, wysuszoną skórę na lato :) mi się też sprawdza, zwłaszcza konsystencja jest ciekawa i fajnie ją skóra przyjmuje :)

    OdpowiedzUsuń