馃憠 Pianki pod prysznic - moje trzy typy na lato 馃挏

Pianki i musy!
Ostatnio o nich g艂o艣no, pojawiaj膮 si臋 coraz cz臋艣ciej na sklepowych p贸艂kach, piankami s膮 nie tylko produkty pod prysznic (o kt贸rych dzi艣 mowa), ale i produkty do codziennej piel臋gnacji, twarzy, cia艂a i w艂os贸w, jednym s艂owem opanowa艂y rynek kosmetyczny i s膮 wsz臋dzie. Dlaczego s膮 na topie?
A no s膮 ultralekkie, bardzo delikatne, na sk贸rze ich nie czu膰, natychmiast si臋 wch艂aniaj膮 i doskonale dzia艂aj膮. Dodaj膮 nawil偶enia, oczyszczaj膮, od偶ywiaj膮. S膮 po prostu boskie!

Jaki艣 czas temu zakocha艂am si臋 w tej formule i staram si臋 mie膰 takich produkt贸w jak najwi臋cej, odpowiadaj膮 mi i faktycznie przynosz膮 efekty. Dzi艣 przedstawi臋 moja tr贸jk臋 je艣li chodzi o pianki pod prysznic.


 
Jak widzicie trzy r贸偶ne pianki, trzy r贸偶ne zapachy, u偶ywa艂am ich w tym samym czasie i mog臋 co nieco Wam o nich powiedzie膰. Trzy r贸偶ne marki: Balea, Biolu oraz Nivea. Kolejno艣膰 opis贸w przypadkowa, ale na ko艅cu zdradz臋 kto z tej tr贸jki zosta艂 moim cichym faworytem :).

Balea - marka dobrze Wam znana, zakupi艂am j膮 w niemieckiej drogerii, nie mog艂am si臋 oprze膰. Hawaiian Dream - Hawajski Sen o zapachu kokosa i kwiatu Tiara - po艂膮czenie idealne, kokos, kt贸ry mo偶e co niekt贸rym wydawa膰 si臋 ci臋偶ki jest otulony 艣wie偶ym hawajskim kwiatem, wi臋c sam zapach to strza艂 w dziesi膮tk臋. Pianka o kolorze lekko b艂臋kitnym, forma aplikacji jak wida膰 poni偶ej, bardzo dobrze si臋 wydobywa, na sk贸rze rozprowadza si臋 idealnie, dobrze myje i nawil偶a. Spe艂nia swoje funkcje, a dodatkowo jak to produkty tej marki wygl膮da 艣licznie :). 200 ml - ok. 13/14 z艂.



Kolejna w kolejce to nowo艣膰 od marki Nivea, z musami tej marki znam si臋 dobrze, ju偶 wcze艣niej na blogu pisa艂am o klasycznej wersji, kt贸ra mnie bardzo urzek艂a, tak偶e niezwykle si臋 ucieszy艂am, jak na lato zosta艂y wydane edycje limitowane w cudownych wersjach. Przysz艂o mi testowa膰 mus z ekstraktem z jedwabiu o zapachu rabarbaru i maliny - wakacyjna 艣wie偶o艣膰:). Jak si臋 domy艣lacie Nivea trafi艂a z musami w sam raz. Ultralekka formu艂a musu, dobre nawil偶enie, przyjemna k膮piel i cudowny zapach, nieoczywisty, ale bardzo ci臋偶ko go nie polubi膰. 200ml - ok 14z艂.



Ostatnia pianka to r贸wnie偶 produkt z niemieckiej drogerii marki Bilou, zachwyci艂am si臋 opakowaniem i postanowi艂am zabra膰 go ze sob膮 do domu. Postawi艂am na zapach czekoladowej babeczki, cho膰 by艂y te偶 bardziej 艣wie偶e i letnie, ten spodoba艂 mi si臋 najbardziej - jest cudowny, s艂odki, czekoladowy, ale lepiej b臋dzie si臋 u mnie sprawdza艂 jesieni膮. Nie r贸偶ni si臋 du偶o od poprzednik贸w, jak to mus wszystko na swoim miejscu, odbiega tylko troch臋 form膮 aplikacji, bardziej przypomina dezodorant, ale spokojnie wydobywa si臋 lekka pianka. 200ml - ok. 14z艂.



Jak widzicie trzy pianki, trzech r贸偶nych marek zosta艂y moimi faworytami nie bez powodu. S膮 do siebie podobne, r贸偶ni膮 si臋 co prawda zapachem, mark膮 i dozowaniem, ale dzia艂anie i efekty s膮 niezwykle zbli偶one. Ultralekkie produkty dobrze oczyszczaj膮 sk贸r臋, nawil偶aj膮, pi臋knie pachn膮 i pomagaj膮 si臋 zrelaksowa膰. A kto wyszed艂 na prowadzenie w tej tr贸jce ? Mus Nivea! Urzek艂 mnie zapachem -  nieoczywistym, przede wszystkim dost臋pno艣ci膮 i wygl膮dem! Zosta艂 zwyci臋zc膮.

Pianki i musy! Dzia艂aj膮. Czy Wy te偶 polubili艣cie je tak jak ja ? S膮 to produkty dla fanek (JA) nieskomplikowanej i prostej piel臋gnacji, kt贸ra jest szybka, 艂atwa i przyjemna. Wstrz膮samy i aplikujemy produkt - ca艂a filozofia. Domowe SPA jeszcze nigdy nie by艂o tak proste. Produkty te s膮 naprawd臋 przyjemne w u偶yciu i co wa偶ne skutecznie piel臋gnuj膮 sk贸r臋 nie obci膮偶aj膮c jej.

LoveIt.
Y.

59 komentarzy:

  1. Mia艂am okazje pozna膰 tylko t膮 z nivea, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nivea tez bardzo lubi臋 + jeszcze dove

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mam t臋 piank臋 Balea :D Super zapach, bez dw贸ch zda艅. Mnie r贸wnie偶 zachwyca wygl膮dem pianka Bilou :D

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wszystkie pianki wygl膮daj膮 kusz膮co, chcia艂abym jednak wypr贸bowa膰 Balea :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. musze w ko艅cu wyrp贸bowa膰 takie pianki :)!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Tylko Nivea mam, ale ta z Bilou kusi opakowaniem - jest 艣liczne ;D

    OdpowiedzUsu艅
  7. Mam balea jedynie, ale w innej wersji pomara艅czowo-waniliowej i jest to super wyj艣cie raz na jaki艣 czas jak dla mnie :) Na d艂u偶sz膮 met臋 do stosowania codziennie nie przekonuje mnie, mam wra偶enie, 偶e nie oczyszcza tak dobrze jak 偶ele :D

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ta pianka z firmy Balea najbardziej mnie kusi! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  9. Sounds amazing and functional products dear friend!!!
    I really love read this kind of reviews :D

    I'm new GFC follower. Hope you can follow me back <3

    NEW FASHION POST | HOW TO be MODERN and TRENDY in a SHIRT.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. Mam Balea i Nivea i obie bardzo fajne. Bilou te偶 kusi, ale w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Maj膮 szeroki wyb贸r :) te偶 ch臋tnie sprawdz臋 inne wersje!

      Usu艅
  11. Nigdy nie stosowa艂am mus贸w, ale je艣li po umyciu utrzymuj膮 sw贸j zapach d艂u偶ej na sk贸rze, jak zwyk艂y 偶el pod prysznic to kupi臋 ;) Firma Balea dla mnie to mistrzostwo w kwestii zapach贸w, znajoma przywioz艂a mi szmapon do w艂os贸w (waniliowomalinowy) oraz myd艂o w p艂ynie (jaki艣 kwiat) i zapachy 艢LICZNE! Szkoda, 偶e ta firma nie jest dost臋pna na polsich p贸艂kach ;(

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam si臋, mnie te偶 ich zapachy powalaj膮:)

      Usu艅
  12. Musz臋 si臋 w jak膮艣 zaopatrzy膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Tylko nivea znam ;) dwie pozosta艂e ch臋tnie bym pozna艂a, brzmi膮 mega 馃槉

    OdpowiedzUsu艅
  14. O ostatniej nigdy wcze艣niej nie s艂ysza艂am :)

    OdpowiedzUsu艅
  15. Znam jedynie wersj臋 od Nivea.

    OdpowiedzUsu艅
  16. Znam Nivea, ale ja bardzo lubi臋 te kosmetyki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Nigdy nie mia艂am, chyba musz臋 przetestowa膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Nie mia艂am 偶adnej z nich, ale ju偶 wielu pozytywnych opinii naczyta艂am si臋 o produkcie z nivea :), W ko艅cu musz臋 zakupi膰!
    pi臋kne zdj臋cia :3
    pozdrawiam, zapraszam ♥
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  19. Musze si臋 skusi膰 i wybra膰 jaki艣 艣liczny zapach ;)

    OdpowiedzUsu艅
  20. mam z nivea dwie i bardzo lubie:)

    OdpowiedzUsu艅
  21. Nivea ma chyba najlepsz膮 dost臋pno艣膰 wi臋c musz臋 si臋 skusi膰 :)

    OdpowiedzUsu艅
  22. Mam piank臋 Nivea, jestem ciekawa jak u mnie si臋 sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsu艅
  23. Mam t臋 PIANK臉 od NIVEA i na prawd臋 dobrze mi si臋 z ni膮 wsp贸艂pracuje :)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Przyznam, 偶e nie u偶ywa艂am pianek, ale ta recenzja bardzo mnie zach臋ci艂a do ich wypr贸bowania! :)
    M脫J BLOG

    OdpowiedzUsu艅
  25. Jeszcze nie u偶ywa艂am takich produkt贸w, ale z ch臋ci膮 wypr贸buj臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  26. Nigdy nie mia艂am tego typu produkty pod prysznic.

    OdpowiedzUsu艅
  27. Mam mus z Nivea :) Kusi mnie bardzo pianka z Bilou o zapachu waty cukrowej szkoda, 偶e niedost臋pna w Polsce :( mo偶e kiedy艣 b臋dzie moja :) uwielbiam pianki do mycia twarzy cia艂a itp. :)

    OdpowiedzUsu艅
  28. Pianki musz膮 by膰 wspania艂e :)

    OdpowiedzUsu艅
  29. Malinow膮 Nivea uwielbiam ♥ i ten zapach, kt贸ry utrzymuje si臋 jeszcze kilka godzin po prysznicu ♥

    OdpowiedzUsu艅
  30. szczerze,to jeszcze pianek do mycia nie u偶ywa艂am :D owszem,pianki do depilacji tak ( z Balea kokosowa,co艣 cudownego),ale pod prysznic jeszcze nie,pora to zmieni膰 :D

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. aaa zamierzam si臋 na t臋 piank臋 do depilacji:)

      Usu艅
  31. Przyznam szczerze, 偶e nie u偶ywa艂am jeszcze 偶adnej pianki pod prysznic. Ale ciekawi mnie bardzo taka forma :)

    OdpowiedzUsu艅
  32. Cupcake mnie zainteresowa艂! Chc臋! :P

    OdpowiedzUsu艅
  33. Piank臋 Nivea mam i jest cudowna:))

    OdpowiedzUsu艅
  34. Lubi臋 pianki, cho膰 jednak stawiam na tradycyjny 偶el

    OdpowiedzUsu艅
  35. Nivea mia艂am jasno niebiesk膮 i zapach jest boski. :)

    OdpowiedzUsu艅
  36. Ch臋tnie sprawdz臋 piank臋 Nivea :-)

    OdpowiedzUsu艅
  37. A偶 wstyd si臋 przyzna膰, ale nigdy nie u偶ywa艂am pianki pod prysznic. Najbardziej kusi mnie ta ostatnia, czekoladowa :) Uwielbiam takie zapachy. Obserwuj臋 i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsu艅
  38. Wszystkie ch臋tnie bym wypr贸bowa艂a :)
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsu艅
  39. Pianki s膮 fajne. :) Mia艂am okazj臋 pozna膰 tylko Nivea, ale nie przypasowa艂a mi ze wzgl臋du na zapach. Nie by艂o prawdziwego zapachu malin jakiego si臋 spodziewa艂am, a jeszcze podbity typowym niveowskim aromatem, kt贸rego nie lubi臋. Szukam wi臋c w艣r贸d pianek dalej, bo to naprawd臋 fajna forma aplikacji. :)Mam planach skusi膰 si臋 na pianki Rituals.

    OdpowiedzUsu艅
  40. Nivea tylko znam, z Balea musz臋 wypr贸bowa膰 :) lubi臋 piankowe mycie pod prysznicem :D

    OdpowiedzUsu艅