Dermedic - ultra silne nawilżenie z kremem Hydrain2

Moja skóra była ostatnio w opłakanym stanie.
Wysuszona, a nawet przesuszona, odwodniona, zmęczona .. musiałam działać! Z pomocą przyszedł mi sprawdzony pomocnik marki Dermedic - krem nawilżający o przedłużonym działaniu Hydrain2.



Zima w tym roku nie jest zbyt ostra, ale mojej skórze to wystarczyło, aby poczuć jej uroki, zauważyłam naprawdę silne przesuszenie, łuszczenie się skóry w niektórych partiach twarzy, straciła blask. Było źle, naprawdę źle! Zadziałałam szybko, a zadziałałam kremem silnie nawilżającym Hydrain2. Marka Dermedic według mnie ma bardzo dobre produkty pielęgnacyjne, u mnie działają, przynoszą efekty i często do nich wracam.


krem Hydrain2 to produkt o potrójnym działaniu nawilżającym, bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach naskórka oraz hamuje jej parowanie z powierzchni skóry. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek, neutralizuje wolne rodniki. Poleca się go do skóry suchej, wrażliwej, odwodnionej. Wszystko to czego potrzebuje! Brzmi wspaniale i tak jest!


Krem jest gęsty i pachnie bardzo delikatnie, przyjemnie się go rozprowadza i niezwykle szybko się wchłania, pozostawiając skórę nawilżoną, gładką i miękką. Ja już po pierwszych kilku dniach zauważyłam efekty, skóra przestała się łuszczyć i być bardzo wysuszona, czułam niezwykły komfort, w dzień i w nocy! Krem działa, ratuje mnie zawsze z zimowych opresji, jestem mu wdzięczna a moja skóra jeszcze bardziej. Oto jak się uratowałam w te mroźne dni! Zostanie ze mną do końca zimy:)

y.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Leki na menopauzę! Niestety, ale dopada każdą z Nas! Apteka Aptisan ma bogatą i szeroką ofertę , w której znajdziecie naprawdę spory wybór takich preparatów.  Menopauza to bardzo trudny etap, którego nie można ominąć, ale można przejść go łagodniej zażywając dobrych preparatów.
Leki na menopauzę na pewno w tym pomogą. Sprawdźcie koniecznie.


31 komentarzy:

  1. Czeka u mnie w kolejce i z Twojego opisu to jest to czego wlasnie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę po niego sięgnąć, bo moja skóra potrzebuje jak najwięcej nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Seria Hydrain jakoś mnie zapycha... Ale na noc stosuję Regenist ARS 3 i jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, więc chętnie poznałabym bliżej ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie skład tego kremu jest zbyt lekki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio rozglądałam się za dobrym produktem nawilżającym.


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że nie tylko ja jestem zachwycona tym kremem :D Jest najlepszy jaki miałam! :D Dla mojej odwodnionej skóry jest idealny :D

    Dzięki za odwiedziny i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kosmetyki Dermedic:) teraz mam Linum:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo lubię dermedic i nawilżające kosmetyki tej marki, widzę nowe opakowanie lub odświeżoną edycję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej serii miałam PŁYN MICELARNY - bardzo dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba właśnie takiego kremu szukam, ostatnio moja cera to porażka. :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię kosmetyki Dermedic, więc z przyjemnością kiedyś sięgnę również po ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kusi mnie od jakiegoś czasu i pewnie w końcu go kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam:) naprawdę działa cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam żadnego kosmetyku tej marki...
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  17. mialam kiedys ale szału nie było:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam ale też muszę używać kremów o silnym nawilżaniu inaczej suchota jeszcze większa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno nie stosowałam kosmetyków Dermedic. Kiedyś miałam krem na noc i krem nawilżający do skóry naczyniowej z trądzikiem różowatym i nie byłam z nich zadowolona. Za to krem do dłoni był super. Kremu Hydrain2 nie stosowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie kosmetyki tej marki, sprawdzają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam kiedyś wypróbować ten krem n, ale coś mnie odwiodło od jego zakupu. Muszę następnym razem o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń