MIYA myWONDERbalm - I'm Coco Nuts

Kokosowy raj!
Intensywnie nawilżający krem z olejkiem kokosowym od MIYA. Długo się na niego nakręcałam, aż wreszcie przy okazji promocji (-40% w Hebe) udało mi się go zakupić za niecałe 18zł. Cena niezła.
Dlaczego kokos? Jestem jego fanką, i nieważne co pojawia się w kosmetycznym świecie z tym składnikiem musze to mieć ;-)


myWONDERBALM  - I’m Coco Nuts - krem, który intensywnie nawilża, regeneruje, koi i poprawia elastyczność skóry. Olejek kokosowy, który się w nim znajduje ma za zadanie nawilżać skórę, olej sezamowy, witamina E oraz prowitamina B5 odżywiają ją i sprawiają, że jest miękka.
Podpisuje się pod tym ;-)
 
 
Krem przeznaczony jest głównie do skóry normalnej, mieszanej ze skłonnością do tłustej, tłustej. Ja natomiast mam skórę suchą i u mnie sprawdza się on idealnie. Nie zauważyłam nic niepokojącego, efekty są, skóra jest nawilżona, gładka, miękka. Krem odpowiedni do pielęgnacji skóry twarzy (idealnie nadaje się pod makijaż - szybko się wchłania, nie tłuści), szyi, dekoltu, dłoni i całego ciała. Używamy na dzień i noc. Ja stosuję go do twarzy i czasami na ręce.
 

 
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona działaniem kosmetyki, do dużych plusów muszę zaliczyć także design kremu. Znajduje się w kartonowym pudełku z idealnym opisem, kokos zachowany w miętowej kolorystyce - cudowna, cudowna, cudowna ;-). Niestety znalazłam też minus kremu, tak jak uwielbiam zapach kokosa, tak tutaj jest on nieco drażniący. Krem nie pachnie dla mnie typowym kokosem, tylko połączeniem z ananasem - pinacolada. Jest słodki i trochę owocowy, a tego nie chciałam. Szkoda, wielka szkoda, ale na szczęście jest to do przejścia ;-) Zapach Wakacji.
 
 
Jestem bardzo zadowolona z kremu, z jego wyglądu, działania, trochę mniej z zapachu. Wrócę do niego na pewno, ale sprawdzę też inne wersje (masło shea, olejek z róży i masło z mango), ostatnio marka wypuściła swój najnowszy kosmetyk: naturalne serum rewitalizujące, i je także z chęcią sprawdzę.
 
Lubicie markę MIYA i jej fantastyczne kremy ? :-)
Y.

33 komentarze:

  1. mam krem różany ale jeszcze nie mam opini n ajego temat, kusi mnie masło mango, ale ten też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam wersję różaną, obłędny zapach <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym kokosem to zawsze problem, mało który kosmetyk ma ładny kokosowy zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam wersję Call Me Later i całkiem ją lubię :) A kokos z ananasem mi właśnie mega pasuje! :D Chętnie po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno kusząca jest cena produktu, a sama bardzo lubię kokos wiec moze sie skuszę :) wazne, ze dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapach kokosa w kosmetykach, niestety olej kokosowy mnie zapycha, wiec raczej na krem z nim się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam, ale na pewno chcę wypróbować :) mnie by kokos w połączeniu z ananasem akurat podpasował :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czaję się na wszystkie ich kremy, bo nie mogę się zdecydować który bym bardziej chciała :D mam tylko pytanie czy ten Cię nie zapycha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mialam ten problem:)
      Nie, nie zapycha mnie!;)))

      Usuń
  10. wstyd się przyznać ale marka nie znana mi ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze pisząc, kompletnie nie znam tej marki.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsuń
  12. Te kremy bardzo mnie ciekawią! Póki co kupiłam różową wersję mamie na dzień kobiet, ciekawe jaka będzie jej opinia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam żółtą wersję i kochałam ♥ Tą też chętnie bym wypróbowała ! Kocham kokos !

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam tylk oz blogów i Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też go kupiłam na tej promocji ale na razie będzie on czekał na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam jeszcze tej marki, ale chyba muszę poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niedawno się skusiłam na tą wersję, mam nadzieję, że u mnie również się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmm kokosy, ostatnio polubiłam ich zapach w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jetem tych kremów. Dużo pozytywnych opinii czytałam o granatowej wersji. Przy kolejnych zakupach na pewno wpadnie do mojego koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Również lubię kokos w kosmetykach. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy.
    :*

    OdpowiedzUsuń