Biotaniqe - Odżywcze serum wygładzające i odmładzający krem pod oczy

Witajcie!
Druga część wpisu z produktami naprawdę dobrej marki Biotaniqe.
Odżywcze serum wygładzające - terapia ślimaka, odmładzający krem pod oczy, dwa kolejne świetne produkty, które znalazły się u mnie.



Odżywcze serum wygładzające z linii terapia śluzem ślimaka - 3% filtrowanego śluzu ślimaka, koenzym Q10, olej z dzikiej róży, woda probiotyczna pro.aQua. Serum wygładza, ujędrnia, redukuje oznaki zmęczenia i rewelacyjnie działa na pierwsze zmarszczki.  Kosmetyk to silnie skoncentrowany eliksir o lekkiej, nietłustej konsystencji, hamuje pojawianie się oznak starzenia skóry, zapobiega przesuszaniu, szorstkości i utraty jędrności. Silnie nawilża, regeneruje, dodaje blasku i promienności.



Serum nakładałam zgodnie z przeznaczeniem na twarz, szyję i dekolt codziennie rano i wieczorem, wzmacniałam działanie swojego kremu. I powiem, że to działanie rzeczywiście było widoczne. Zachęcona koreańską pielęgnacją ucieszyłam się, że w innych produktach również znajduję się bardzo popularny śluz ślimaka, nie zawiodłam się. Linia terapia śluzem ślimaka składa się z wielu produktów: kremy do twarzy 30+,40+,50+,60+,70+, krem/maska na noc, dwa kremy pod oczy i dwa sera do twarzy, niezwykle rozbudowana. Serum wygładzające - cena ok 36 zł.


Ostatnim produktem, który testowałam był odmładzający krem pod oczy z vit C, olejem arganowym, wit. E i wodą probiotyczną pro.aQua. Krem przeznaczony jest do skóry dojrzałej, likwiduje zmarszczki i objawy zmęczenia z okolic oczu. Jako, że krem wzbogacony jest o wit. C silnie odmładza, ma działanie naprawcze, nawilżające i rozświetlające. Ukrywa symptomy zmęczenia, modeluje kontur oka i mocno napina skórę. 


Przyznam szczerze, że nie przepadam za kremami pod oczy - nie mam do nich cierpliwości i wiecznie o nich zapominam, ale tutaj starałam się sumiennie nakładać produkt rano i wieczorem na skórę pod oczami, i było całkiem dobrze. Nie widziałam co prawda nic spektakularnego, ale byłam bardzo zadowolona z poziomu nawilżenia i napięcia skóry a to już dużo! :) Linia VitC kontrola wieku również jest bardzo bogata: kremy na twarz jak poprzednio: 30+, 40+, 50+, 60+, 70+, krem pod oczy, dwa sera oraz żel micelarny. Cena kremu pod oczy to koszt ok 20 zł.

Jak widzicie marka Biotaniqe bardzo przypadła mi do gustu, wszystkie produkty spełniły swoje zadania i faktycznie działały. Bardzo spodobała mi się ich szata graficzna i opakowania, ogromny plus, ceny bardzo przystępne, dostępność również (można znaleźć je na stronie (www.biotaniqe.pl) a kosmetyki dostępne w Rossmannie, gama jest niezwykle rozbudowana! Sprawdźcie JE! :)

29 komentarzy:

  1. Ciekawią mnie kosmetyki tej marki od jakiegoś czasu, więc chętnie przyjrzę się im bliżej 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają cudowne opakowania. Do zakupu produktów tej firmy przymierzam się już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się w końcu zdecydować na jakieś serum bo się skończyło, a akurat tego kosmetyku nie mam w zapasie :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie skomponowana seria - działanie tego serum na pewno sprawdzę na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię tę markę, ale akurat tych produktów nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie muszę zainwestować w krem pod oczy...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy miałam tylko żel do mycia twarzy, ale kosmetyki są intrygujące i na pewno sięgnę jeszcze po coś innego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremik prezentuje się bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te kosmetyki są naprawdę fajne, sama też używam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem jakaś dziwna może, ale uwiera mnie psychicznie ta obecność ślimaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam, ale wydają się warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo dobrego czytałam na ich temat i z przyjemnością w przyszłości sięgnę po ich kosmetyki. Najbardziej zaciekawił mnie krem pod oczy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się to serum wygładzające :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa marka. Może kiedyś mi się trafi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się z tą marką polubiłam i mam nadzieję, że uda mi się poużywać także inne kosmetyki niż te, co mam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. I am amazed to read this article because after reading this article my mind becomes open. I am aware, I have been too closed with new things and feel already know. It affected me that I became a Sok Tahu

    This article reminds me to keep digging and keep searching for information and new things.
    But I have not understood the substance of the positive thought itself as to what and how to make our minds become positive. Maybe in another article can explain a little bit the meaning of positive thoughts.
    Pom Mini Termurah Kualitas Ok

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie wyglądają, tak luksusowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Markę znam tylko z blogów ;) Zaciekawiło mnie serum

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze wrażenie pozytywne! :) Chętnie bym przetestowała! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie znam, ale na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń