❄ Świąteczna Sephora - Święta z Lady Fox! - co POLECAM ❄

aj!
Nadchodzą Święta! Ja już to czuję, już się wkręcam w ten klimat, powoli zaczynam o tym myśleć..
Perfumeria Sephora także! Od 23.10 w perfumeriach pojawiły się "święta", świąteczne kolekcje, zestawy, prezenty! Czyste szaleństwo! Ja oszalałam i nie mogę się nacieszyć! Byle do świąt!

Marka Sephora wypuściła w tym roku niesamowitą świąteczną kolekcje, której znakiem rozpoznawczym jest .. LIS - Lady Fox. Całość utrzymana jest w kolorystyce delikatnego różu z dodatkami złota! BlingBling! Zapach - kwiat bawełny! Wszystko zgrywa się idealnie, a ja w dwóch wpisach powiem Wam na co zwrócić uwagę i w co warto się na te święta zaopatrzyć! Do dzieła!:)



Zacznę od kąpieli i podstawowych produktów, które pojawiają się w każdej świątecznej kolekcji. Pięknie prezentujące się opakowania, iście świątecznie, są choinki, jest śnie, lis - wszystko się zgadza. Oto one: nawilżający krem do rąk, płyn do kąpieli / żel pod prysznic (moje ulubione opakowanie na rynku) owinięty ślicznym, zimowym szaliczkiem, nawilżający, bezbarwny błyszczyk do ust silnie nawilżający mus do ciała. Wszystko owiane pięknym zapachem kwiatu bawełny.


Dalej! Mydełko do rąk, mini różowe perełki do kąpieli - rozpuszczają się nadając zapach, śnieżne konfetti do wanny oraz złota sól do kąpieli. Umilacze na zimowe wieczory :)



Maski! Dwa zestawy, pierwszy to zestaw 7 masek od stóp do głów, zachaczając o usta, drugi zaś to zestaw 5 zabiegów specjalnych oczyszczających twarz. I dwie maski: skarpetki z wyciągiem migdałowym do stóp oraz rękawiczki avocado do rąk, oba w pięknej zimowej scenerii! Ja się w nich zakochałam, nie dość że wspaniale działają to jeszcze bosko wyglądają ! :)



Magiczne dodatki: dwie gąbki Konjac do codziennego oczyszczania skóry, piękny atomizer na perfumy - idealny do torebki, myjka do ciała z liskiem oraz Pinata ! z dziesięcioma niespodziankami z kategorii makijaż, pielęgnacja i kąpiel! Ale frajda! :)

Na dziś tyle :) Nie chce żebyście oszaleli na punkcie tych zimowych cudowności, ja oszalałam i nie mogę oderwać od nich wzroku. Nie pokażę Wam wszystkiego z tej kolekcji, bo kosmetyków i dodatków jest ogrom, wskazuję te najlepsze, najładniejsze i te, które według mnie zasługują na uznanie. Warto je sprawdzić, zaopatrzyć się w nie i koniecznie sprezentować najbliższym. :)

Ahoj.
Y.

49 komentarzy:

  1. Lepiej żebym nie wchodziła do Sephory :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodkie te świąteczne nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne takie produkty, idealne na prezent

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tak:) nadają się niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow ! Imponująca kolekcja aż zachciałoby się ją mieć...bo tak się składa, że mam nazwisko Lis hehe

    OdpowiedzUsuń
  6. czuć w tych produktach świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne niektóre produkty - dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie jeszcze za wcześnie na świąteczny klimat, bo zaczynam święta czuć najwcześniej pod koniec listopada :D Natomiast te produkty wyglądają naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam mydełka od Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo teraz wiem na co zwrócić uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach, zapachniało świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta? Bez przesady, jeszcze dwa miechy, bez paniki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż nie mogę się świąt doczekać <3 NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne przyciągające oko rzeczy,ale cholercia,październik i święta? dla mnie stanowczo za wcześnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawo rynku:) ja już w markecie budowlanym widziałam choinki:)!

      Usuń
  15. Już same opakowania są na tyle urocze,że chciałabym mieć te wszystkie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  16. widzialam te serie i te skarpety maseczki mnie zaciekawily

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jeszcze latem żyję a tu już święta za pasem... ojijoj

    OdpowiedzUsuń
  18. ja również z utęsknieniem czekam na święta... a ta kolekcja jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka z tych cudeniek z zimowej kolekcji Sephora - są słodkie i takie dziewczece

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez tą kolekcję Sephory i te urocze słodkie kosmetyki chcę już teraz natychmiast święta :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Słodkie! Uwielbiam takie rzeczy. :) Tylko, że jeżeli są w zapachu kwiatu bawełny to dla mnie nie za bardzo... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sephora sie w tym roku postarala ;) Tyle tego, ze az ciezko sie zdecydowac :)

    OdpowiedzUsuń