Make Up For Ever - Rouge Artist Palette

Najbardziej idealna paleta z pomadkami jaką kiedykolwiek widziałam! Taką właśnie w swojej ofercie posiada marka Make Up For Ever - profesjonalna, przez wielu uwielbiana ;-)


Paleta z pomadkami jest mała, przez co bardzo poręczna, z lusterkiem i chowanym pędzelkiem dodatkowo, bez obaw możemy zabierać ją na wyjścia, imprezy czy wojaże. Pięć idealnie dobranych kolorów, bardzo nasyconych, które utrzymują się cały dzień !

Paleta wykonana jest bardzo starannie, co od razu się rzuca w oczy, warto wydać na nią ok. 159 zł, przynajmniej wiemy za co płacimy ;-). Czarna, elegancka, będzie pasowała każdemu, zamykana na mocny zatrzask, nie ma szans żeby przypadkiem się otworzyła - bardzo higieniczna, dodatkowym plusem chowany pędzelek, który nić nam nie ubrudzi.

Wersja kolorystyczna, którą ja posiadam to numer 01 - ciepłe odcienie różu, kolory dobrane idealnie, od jasnego do intensywnego różu, znalazł się nawet brudny róż, który jest ostatnio tak bardzo popularny. Pomadka ma bardzo zbitą konsystencje, idealnie wtapia się w usta i pozostaje na nich przez cały dzień, nie wysusza, nie podrażnia.


 Rewelacyjny gadżet dla wszystkich, którzy uwielbiają innowacyjne i wyróżniające się produkty ;-)
Paleta warta uwagi, kolory pomadek cudowne, czego chcieć więcej ;-)

y.

33 komentarze:

  1. Ale śliczne ma kolorki, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje odcienie, ale ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku takich palet zawsze bałam się, że część odcieni będzie do mnie niedopasowana. W tej podoba mi się każdy bez wyjątku! Fajnie, że pędzelek jest chowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na prawdę ładnie :) kolory w moim guście, ale niestety nie przepadam za taką formą pomadek... jest to dla mnie trochę upierdliwe, wolę buteleczki z aplikatorem a'la błyszczyk, ewentualnie w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tylko najjaśniejszy odcień by mi pasował. Wolę pojedyncze, dobrze dobrane do mnie wersje kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda taka paleta, ale ja jednak wolę tradycyjne, wykręcane pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka ma śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie używam pomadek ale zawsze lubie popatrzeć na te kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  9. O Mamo jest przepiękna , chce ją mieć :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka wygląda cudownie! bardzo lubię Makeup Revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Make Up For Ever :) to inna marka :)

      Usuń
  11. Uwielbiam róże do policzków i przyznaję, że ta paletka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory ♥ Takie moje !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ją zobaczyłam, to też od razu pomyślałam, że same fajne kolory :) a zazwyczaj pasuje mi może połowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mega te szminki w paletce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę standardową wersję pomadek, ale ta paletka wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne odcienie, ale nie lubię pomadek w paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wole klasycznie zapakowane pomadki ale na wyjazd taka paletka to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie moje kolorki, moim fajne rozwiązanie na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze się bałam, że takie paletki strasznie brudzą. Ale ta widzę sprostała swemu zadaniu :)
    Piękne kolorki! Jestem ciekawa jak wyglądają na ustach ;)
    Uwielbiam, gdy takie produkty nie wysuszają ust.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy mnie nie ciągnęło do pomadek w paletkach, ale w sumie...czemu nie. Ta paletka ma bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam pomadek w takiej formie, super opcja na wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna forma tych pomadek. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń