Make Up For Ever - Rouge Artist Palette

Najbardziej idealna paleta z pomadkami jaką kiedykolwiek widziałam! Taką właśnie w swojej ofercie posiada marka Make Up For Ever - profesjonalna, przez wielu uwielbiana ;-)


Paleta z pomadkami jest mała, przez co bardzo poręczna, z lusterkiem i chowanym pędzelkiem dodatkowo, bez obaw możemy zabierać ją na wyjścia, imprezy czy wojaże. Pięć idealnie dobranych kolorów, bardzo nasyconych, które utrzymują się cały dzień !

Paleta wykonana jest bardzo starannie, co od razu się rzuca w oczy, warto wydać na nią ok. 159 zł, przynajmniej wiemy za co płacimy ;-). Czarna, elegancka, będzie pasowała każdemu, zamykana na mocny zatrzask, nie ma szans żeby przypadkiem się otworzyła - bardzo higieniczna, dodatkowym plusem chowany pędzelek, który nić nam nie ubrudzi.

Wersja kolorystyczna, którą ja posiadam to numer 01 - ciepłe odcienie różu, kolory dobrane idealnie, od jasnego do intensywnego różu, znalazł się nawet brudny róż, który jest ostatnio tak bardzo popularny. Pomadka ma bardzo zbitą konsystencje, idealnie wtapia się w usta i pozostaje na nich przez cały dzień, nie wysusza, nie podrażnia.


 Rewelacyjny gadżet dla wszystkich, którzy uwielbiają innowacyjne i wyróżniające się produkty ;-)
Paleta warta uwagi, kolory pomadek cudowne, czego chcieć więcej ;-)

y.

53 komentarze:

  1. Ale śliczne ma kolorki, podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje odcienie, ale ładnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W przypadku takich palet zawsze bałam się, że część odcieni będzie do mnie niedopasowana. W tej podoba mi się każdy bez wyjątku! Fajnie, że pędzelek jest chowany.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda na prawdę ładnie :) kolory w moim guście, ale niestety nie przepadam za taką formą pomadek... jest to dla mnie trochę upierdliwe, wolę buteleczki z aplikatorem a'la błyszczyk, ewentualnie w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tylko najjaśniejszy odcień by mi pasował. Wolę pojedyncze, dobrze dobrane do mnie wersje kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda taka paleta, ale ja jednak wolę tradycyjne, wykręcane pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka ma śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie używam pomadek ale zawsze lubie popatrzeć na te kolorki !

    OdpowiedzUsuń
  9. O Mamo jest przepiękna , chce ją mieć :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka wygląda cudownie! bardzo lubię Makeup Revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam róże do policzków i przyznaję, że ta paletka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne kolory ♥ Takie moje !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ją zobaczyłam, to też od razu pomyślałam, że same fajne kolory :) a zazwyczaj pasuje mi może połowa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mega te szminki w paletce :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wolę standardową wersję pomadek, ale ta paletka wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne odcienie, ale nie lubię pomadek w paletkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie wole klasycznie zapakowane pomadki ale na wyjazd taka paletka to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie moje kolorki, moim fajne rozwiązanie na podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze się bałam, że takie paletki strasznie brudzą. Ale ta widzę sprostała swemu zadaniu :)
    Piękne kolorki! Jestem ciekawa jak wyglądają na ustach ;)
    Uwielbiam, gdy takie produkty nie wysuszają ust.

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy mnie nie ciągnęło do pomadek w paletkach, ale w sumie...czemu nie. Ta paletka ma bardzo fajne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam pomadek w takiej formie, super opcja na wyjazd!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna forma tych pomadek. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie się prezentuje, ale ja róży nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  24. wolę ciemniejsze kolory na usta, ale paletkę świetnie przedstawiłaś w tych konwaliach

    OdpowiedzUsuń
  25. fajna sprawa, dużo możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekne kolory, bardzo moje:) Nie miałam jeszcze nic z tej firmy ale chyba pora to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jestem nimi oczarowana :) Ciekawa jestem jak się prezentują na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te kolory są przecudne :) Pokaż jak prezentują się na ustach.

    Dziękuję za odwiedziny i pozostawienia komentarza, zawsze odwdzięczam się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniała paletka. kolory idealne na wiosnę :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolory jak dla mnie odważne, no i cena dosyć zaporowa..

    OdpowiedzUsuń
  31. Kolorystyka tych pomadek bardzo przypada mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie moje kolory ale ogólnie prezentuje się bardzo ciekawie :) obserwuje

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Hmhmhm wyglądają soczyście ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne kolory! Uwielbiam takie intensywne odcienie pomadek :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    A u Ciebie zostawiam moją obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna paleta cieni:)
    Bardzo ładne kolory :)

    Zapraszam:*Odwdzięczam się za każdą obserwacje:*

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne kolory :) Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą paletą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory przepiękne! Ja rzadko maluję usta, więc dla mnie to byłby drogi wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetnie prezentuje się ta paletka i na dodatek kolory są w moim guście.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Róż to u mnie podstawa:) Paletka bardzo mi się spodobała:)

    OdpowiedzUsuń