Red Chiffon Dress - czerwona sukienka szyfonowa - Rosegal.com 馃拕馃拕

Cze艣膰, Witajcie!
Dzi艣 ca艂kiem niekosmetycznie, wakacje, s艂o艅ce, odpoczynek, lu藕ny post ... ;-).
Lubicie sukienki ? Ja mam ich w szafie mn贸stwo, ale ich nie nosi艂am, a偶 do teraz! Jestem w 29 tygodniu ci膮偶y i niestety, ale robi臋 si臋 'coraz wi臋ksza', w spodnie ci臋偶ko wej艣膰, jest ciasno, niewygodnie, musia艂am wi臋c wytarga膰 moje sukienki i zacz膮膰 je nosi膰, zacz臋艂am te偶 rozgl膮da膰 si臋 za nowo艣ciami, letniakami, takie w kt贸rych b臋d臋 wygl膮da膰 i przede wszystkim b臋dzie mi wygodnie! :)
Czerwony i czarny s膮 to bardzo klasyczne kolory, w mojej szafie znajduje si臋 ich niewiele, wi臋c zaczynam poszukiwanie. red chiffon dress   i black turtleneck dress , to s膮 moje wybory na teraz!
Czerwone i czarne, eleganckie i na co dzie艅. Nigdy nie szuka艂am na zagranicznych stronach, ale po Waszych postach widz臋, ze warto. M贸j wyb贸r pad艂 na sklep: Rosegal.com. klik
Spodoba艂o mi si臋 naprawd臋 sporo ubra艅, bardzo fajnie, 偶e r贸偶ni膮 si臋 od tych, kt贸re dost臋pne s膮 w naszych sieci贸wkach, tutaj naprawd臋 ci臋偶ko mi jest co艣 dobra膰, a jak znajd臋 okazuje si臋, 偶e to jednak nie to ... szkoda! Na stronie Rosegal.com ceny s膮 niez艂e, przyst臋pne, wi臋c mo偶na 艣mia艂o zaszale膰 ;-).
Moje wybory na chwil臋 obecn膮:


klik i klik


Dwie kolejne idealnie na letnie, gor膮ce dni:

klik i  klik
Jak Wam si臋 podobaj膮 :)? Dla mnie s膮 idealne, du偶e rozmiary, pi臋kne wzory! Zajrz臋 na stron臋 jeszcze raz :) Znacie ten sklep ? Mo偶e te偶 robicie tam zakupy ? Polecicie co艣 :)?
Y.

35 komentarzy:

  1. Sukieneczki pi臋kne a niekt贸re do艣膰 oryginalne. :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Najbardziej lubi臋 te zwiewne i kolorowe ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. A mnie podobaj膮 si臋 te dwie ostatnie! :)
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo 艂adne sukienki, bardzo lubie ciuszki z rosegal :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mnie najbardziej podoba si臋 arbuzowa :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. a偶 zachcia艂am mie膰 now膮 sukienk臋 w szafie:D

    OdpowiedzUsu艅
  7. prze艣liczne :) bardzo lubi臋 taki fason :)

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ale wspania艂e te sukienki, 艣licznie wygl膮daj膮.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Kojarz臋 ten sklep, ale nigdy nie robi艂am w nich zakup贸w. Druga sukienka jest pi臋kna :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [blog]

    OdpowiedzUsu艅
  10. Rosegal znam i lubi臋 ;) Maj膮 ciekawe rzeczy. Czasami mo偶na trafi膰 na jakiego艣 bubla, ale najcz臋艣ciej ciuszki s膮 przyzwoitej jako艣ci ;) Poklika艂am ;)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Ta z motywem arbuza jest cudowna ♥

    OdpowiedzUsu艅
  12. Kocham sukienki przez ca艂y rok :) niestety stronki nie znam

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ta sukienka w maki po prsotu 艣wietna.Lubi臋 ten kr贸j. ;)

    OdpowiedzUsu艅
  14. arbuzowa 艣liczna :) poklikane :)

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. ja swoje zam贸wienie ju偶 zrobi艂am na rosegal :)

      Usu艅
  15. Ta arbuzowa jest niesamowita! Zaraz zobacz臋, czy maj膮 co艣 w d艂ugo艣ci do kostek :D

    OdpowiedzUsu艅
  16. Bardzo podoba mi si臋 ta z makami :) klik 16,23 :)

    OdpowiedzUsu艅