Letni MUST HAVE - puder VOLUMEN Balea

Lato w pełni! 
Jestem szczęśliwa! :)

Jeden z moich ulubionych letnich produktów to puder do włosów marki Balea o zapachu kokosa i mango! Połączenie idealne, iście wakacyjne :)




Puder lekki, delikatny i niewyczuwalny na włosach, nie obciąża ich i nie pozostawia białych plam jak to często bywa. Sypiemy go u nasady włosa, wytrząsamy i mamy natychmiastową objętość. Nadaje włosom natychmiastową strukturę, matowi je, pomaga ułożyć fryzurę taką jaką chcemy.

Ważne jest także to, że nie plącze i nie skleja nam włosów, po nałożeniu produktu nadal bardzo dobrze się rozczesują i są widocznie miękkie - przy innych pudrach tego niestety nie było. Bardzo łatwo wymywa się przy myciu włosów szamponem, nie trzeba ich dogłębnie ani podwójnie oczyszczać, samych włosów nie przetłuszcza, nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych.


Puder bardzo wydajny, już niewielka ilość produktu wystarczy aby nadać włosów mega objętość. Na duży plus - opakowanie, ładne, przyjemne dla oka, wakacyjne i co ważne małe, zmieści się do walizki i do torebki. Zapach jak wspominałam wcześniej - kokos/mango - cudowny! Wakacyjny, aż chce się go wąchać i nosić na włosach.

Polecam go Wam do sprawdzenia w te wakacyjne dni, koszt ok 2 euro :). Używacie takich pudrów?




-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I jeszcze krótko - odszkodowanie.

Problem z wyceną, odzyskaniem, ustaleniem ? Warto sprawdzić tutaj 
Wszystko czego potrzebujecie w związku z odszkodowaniem, możecie mieć od ręki!


Y.

19 komentarzy:

  1. Ja nioe potrzebuję takich produktów, ale fajnie, że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się zaopatrzę, bo już sama wersja zapachowa kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie nigdy nie sięgałam po tego typu produkty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosuję takich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam jeszcze pudru do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o pudrze do włosów... ciekawe:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich pudrów, ale ogółem produkty Balea mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wiecie może gdzie kupić ten puder, nigdzie nie mogę go znaleźć :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę musiała się za nim rozejrzeć, jak będę w DM, bo kusi i działanie i zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koajrze ten puder. Kiedyś mi o nim koleżanka poopowiadała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również super się zapowiada ten puderek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Puder do włosów? Pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny ten puder, ale jednak cena trochę odstrasza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie też, trochę jest dla mnie za drogi

    OdpowiedzUsuń