Sobota, więc trochę prywaty ... JESTEM MAMĄ! :)

dziś sobota .. a więc trochę prywaty.. jestem MAMĄ
Od kiedy ? Od września 2017, a więc mój synek skończył pół roczku! 
Zleciało niemiłosiernie szybko ... za szybko! Nie chcę zmieniać koncepcji bloga, który w moim zamyśle jest blogiem stricte kosmetycznym, gdzie raz na jakiś czas dodaję trochę prywaty :). Od teraz chciałabym przemycać też informacje na temat kosmetyków i rozwiązań kosmetycznych dla dzieci, nie będą to częste posty, jednak czasem się pojawią, chcę żebyście wiedzieli dlaczego ;-)









Pozdrawiamy Was już prawie wiosennie :)

Y&Ł
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Przy tej okazji chciałabym też poinformować Was o moim zgłoszeniu do kolejnej edycji przy testowaniu produktów marki Canpol Babies - używamy kilku ich produktów i świetnie się sprawdzają, ale z chęcią sprawdzimy jeszcze więcej :) 
Macie ochotę -> https://canpolbabies.com/pl/blogosfera.

Zachęcamy i liczymy na szczęście :-)

30 komentarzy:

  1. Przesyłam buziaki! ;* Śliczny maluszek, przypomina mi mojego brata 24 lata temu xD też był takim blondyneczkiem :) Choć teraz czuprynę ma niewiele ciemniejszą :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Czas leci zdecydowanie za szybko i najlepiej to widać właśnie po dzieciach :) uroczy blondynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje:) Dzieci szybko rosną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sama za niedługo będę miała 18lat.. a dopiero co byłam 10letnią dziewczynką, grającą z chłopakami w piłkę..
    ZA SZYBKO:(

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna mama i urocze maleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Piękny maluch i piękna mama. Ja w temacie kosmetyków dziecięcych jestem wierna Johnsons Baby :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki słodziak >3 A ja jestem mamą od Lipca 2017, buziaki dla was 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. no i super ;)) pisz o wszystkim co Cie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czas faktycznie leci błyskawicznie! Mam wrażenie, że dopiero co świętowaliśmy Sylwestra...

    OdpowiedzUsuń