Le Petit Marseiliais - dla Niego.

Nowa kampania ambasadorka od Le Petit Marseiliais  i wspaniały upominek
Co jak co, ale marka dba o swoje Ambasadorki i paczki od nich są zawsze miłym prezentem, w środku znalazł się wyjątkowy zestaw: produkt dla mężczyzny, przewodnik po nowej linii żeli pod prysznic, informacje o produktach damskich, oraz niespodzianka dla mnie. Co to było :)?



Kosmetyki o śródziemnomorskich aromatach goszczą już w Polsce 3 rok, teraz marka postanowiła pieścić także mężczyzn i wypuściła 3 aromatyczne żele pod prysznic: drzewo cade, mięta i cytrusy oraz minerały i drzewo cedrowe - trzy różne zapachy, każdy znajdzie więc swój odpowiednik! Bardzo się ucieszyłam z tego faktu, z marką mam same miłe wspomnienia więc paczka ambasadorska to był strzał w dziesiątkę!



Lubię testować żele pod prysznic, w swojej łazience muszę też mieć spory wybór tych produktów - żeby nie było nudno! Produkty marki Le Petit Marseiliais bardzo lubię, żele pod prysznic są naprawdę wspaniałe, mocne, długo utrzymujące się na skórze zapachy. Nawilżenie i odświeżenie skóry na wysokim poziomie, skóra po kąpieli jest gładka i miękka. Piszę to z doświadczenia, On się zgadza i potwierdza. Męska wersją, którą otrzymaliśmy w przesyłce to mięta i cytrusy - chyba moje ulubione połączenie, prawdziwie męskie!



Mięta i cytrusy to silnie energetyzująca kompozycja, mięta silnie odświeżająca w połączeniu z pobudzającymi cytrusami to naprawdę zgrany duet. Oczywiście z ogromną chęcią sprawdzę także pozostałe warianty. Moja niespodzianka, czyli żel pod prysznic z serii algi & minerały morskie - uwielbiam go! Dla mnie to wspomnienie lata, mogę poczuć się jak na plaży i to podczas jesieni :)

Poznałam już opinie kilku mężczyzn i każdy z nich jest tak samo zachwycony nowymi produktami marki, duża butla, rewelacyjne zapachy i dobroczynne działanie to wszystko czego im potrzeba!

Y.

23 komentarze:

  1. Jestem ciekawa zapachów tych żeli :D Niebieski wygląda cudnie <3 Ogólnie sama lubię kosmetyki z algami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żeli z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam produktów rej firmy, ale słyszałam o nich wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moi panowie tez są zachwyceni. Piękne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  5. żele z Lpm są mega :) lubię je za zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś jakieś żele tej marki i były całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zakochana w Tych żelach ! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele wyglądają bardzo ładnie , jestem ich bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa seria jak bedzie jakies promo może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój mąz teraz ma ten żel i zapach jest super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ten żel to pewnie bym podbierała swojemu facetowi - uwielbiam takie nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten niebieski żel pod prysznic i cudnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie miałam nigdy produktów tej firmy ;) mój narzeczony jest wierny Axe :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mięta i cytrusy, obiecujące połączenie jak dla faceta:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię tą serię :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Testowaliśmy wszystkie z tej męskiej serii. Uważam, że wszystkie zapachy są świetne. Chyba najbardziej przypadł mi jednak do gustu ten cytrusowy. Używam generalnie kilku udanych produktów z www.le-petit-marseillais.pl, którym jestem - można już tak chyba powiedzieć - wierna. Jest to między innymi pielęgnujący olejek do mycia z kwiatem pomarańczy i olejkiem arganowym i niebieskie mleczko z morskiej serii. Lubię te kosmetyki głównie ze względu na zapachy, choć i pielęgnacji niczego nie można zarzucić.

    OdpowiedzUsuń