ZAFUL black friday sales

Moja Whishlista ZAFUL z okazji black friday! Chyba każdy lubi ten dzień co nie :). 
Fajnie, że może trwać dłużej :). Moje propozycje z okazji black  friday  sales !







                                    
                                                                       1   2   







                                                                            1  2  3 



                                          zaful.com/black-friday-cyber-monday-sales


Jak Wasze zakupy ?
Y.

21 komentarzy:

  1. Kliknelam w linki Kochana, np.16,73$ 😊


    Mogłabyś poklikac w linki w najnowszym poście? Dzięki 😙

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku uwielbiam sweterki ale jakoś nie chodzę w nich.;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ich sweterki ;) 18,29 ,26,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz po ciązy u mnie swterki odpadaj! Dopoki nie zgubię brzuszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwa ostatnie z perełkami cudowne! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie czekam na kilka paczek ;) mam nadzieję, że przyjdą swetry, bo dopadła mnie zima.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary ż perełkami.. kocham i chcę 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Bordowe sweterki przyciągnęły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkie cudowne ;) uwielbiam sweterki :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni sweterek jest uroczy! Ma świetne kieszonki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bordowe sweterki totalnie mnie zauroczyły <3

    OdpowiedzUsuń